۰

وضعیت قم همچنان زرد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه وضعیت استان قم از نظر شیوع کرونا «زرد» با خطر متوسط است، گفت: در حال حاضر 90 نفر بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری هستند.
کد خبر: ۲۲۸۴۴۹
۰۸:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به نهم خرداد ماه، ۲۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

وی بیان کرد: ۱۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۹ نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال ۳۱ نفر آنها وخیم است.

قدیر یادآور شد: امروز صدمین روز از شیوع ویروس کرونا در کشور است که تیم پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و تیم بهداشت در مراکز بهداشتی با تمام وجود در راستای مقابله با این ویروس کوشیده اند و قدردان خدمات آنها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: رنگ وضعیت استان قم همچنان زرد و با خطر متوسط است؛ از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم مسائل بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از حفاظت فردی را همچنان جدی بگیرند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: