۰

رژه اتومبیل های مسلمانان آمریکا به مناسبت عید فطر

جامعه اسلامی شهر هیلزبورو در ایالت اورگان مانند جمعی دیگر از مسلمانان در ایالات متحده به برگزاری رژه اتومبیل ها در روز عید سعید فطر اقدام کردند.
کد خبر: ۲۲۸۳۶۱
۰۸:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»،  اعضای جامعه اسلامی شهری در هیلزبورو، واقع در ایالت اورگان در آمریکا راه بی خطری را برای برگزاری عید سعید فطر پیدا کرده اند که شامل رژه اتومبیل ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام شیوع کرونا می شود.

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)، بزرگترین نهاد حقوقی مسلمانان در ایالات متحده ضمن تبریک گفتن عید سعید فطر به جامعه اسلامی اورگان، از برگزاری «جشنواره پایان رمضان» با رژه اتومبیل ها در هیلزبورو خبر داد.

شعبه کایر در اورگان اعلام کرد که فعالیت های اجتماعی و خانوادگی از نظر اسلام از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند و یافتن راهی برای گردهم آوردن جامعه برای پایان ماه رمضان و کم کردن درد مردم در این ایام ضروری بود هاست.

سیماب حسینی از سوی شورای کایر گفت: کاری که ما اینجا انجام داده ایم یافتن راهی در همین راستا به هر شکل ممکن است.

وی افزود: غذا بسیار مهم است، جامعه، نزدیک بودن به همدیگر، اتحاد و همدلی امت اسلامی و اینکه احساس کنیم در محیطی زندگی می کنیم که می توانیم یک بار و برای همیشه جشن بگیریم بسیار ارزشمند هستند. بنابراین این حس را در خودمان ایجاد می کنیم که اگر بخواهیم می توانیم جامعه را در کنار هم نگه داریم و حفظ کنیم. و همزمان امنیت نیز مهم است.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: