۰

بازگشایی عبادتگاه‌های آفریقای جنوبی از ماه آینده میلادی

رئیس جمهوری آفریقای جنوبی از بازگشایی عبادتگاه های این کشور در چارچوب کاهش بیشتر محدودیت های مربوط به کرونا در ماه آینده میلادی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۲۳۰
۰۹:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «سیریل رامافوسا»، رئیس جمهوری آفریقای جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که با کاهش هر چه بیشتر محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) در ماه ژوئن آینده (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر)، کلیساها و دیگر عبادتگاه های این کشور نیز بازگشایی می شوند با این حال هیچ کدام از آنها پذیرای بیش از ۵۰ نفر نخواهند بود.

رئیس جمهوری آفریقای جنوبی طی سخنانی که از تلویزیون پخش شد، در این باره اظهار داشت: جامعه مذهبی بخش جدایی ناپذیری از زندگی در آفریقای جنوبی است و در مبارزه با ویروس کرونا نیز کمک زیادی کرد.

این در حالی است که دولت آفریقای جنوبی برای مهار شیوع ویروس کرونا که در این کشور تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر را مبتلا کرده و جان بیش از ۵۰۰ تن از آنها را نیز گرفته، در اواخر ماه مارس گذشته محدودیت هایی را اعمال کرد.

با این حال آفریقای جنوبی در ماه آینده میلادی به سطح سوم از سطوح پنج گانه سیستم قرنطینه عمومی منتقل می شود و در نتیجه آن نیز اکثریت قاطع فعالیت های اقتصادی اجازه می یابند کار خود را با تمام ظرفیت از سر بگیرند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: