۰

هشدار جدی ستاد بحران کرونا در عراق

ستاد مبارزه با بحران کرونا در عراق که توسط پارلمان این کشور تشکیل شد با توجه به بالا رفتن نگران کننده شمار مبتلایان نسبت به رقم خوردن یک فاجعه بزرگ در این کشور هشدار داد.
کد خبر: ۲۲۸۱۳۷
۱۰:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، ستاد مبارزه با بحران کرونا در عراق که توسط پارلمان این کشور تشکیل شد با توجه به بالا رفتن نگران کننده شمار مبتلایان نسبت به رقم خوردن یک فاجعه بزرگ در این کشور هشدار داد.

علی اللامی نماینده عضو این ستاد گفت: ما اقدامات و کارهای لازم را برای مهار ویروس از نزدیک دنبال می کنیم و نسبت به گسترش ویروس هشدار می دهیم.آمار مبتلایان در حال افزایش است و اگر ممنوعیت آمد و شد وضع نشود و توصیه های بهداشتی رعایت نشود کشور با فاجعه ای بزرگ مواجه خواهد شد.

او ادامه داد:باید بعد از تعطیلات عید فطر قانون منع آمد و شد سراسری وضع شد و با افرادی که رعایت نمی کنند و قوانین را زیر پا می گذارند به شدت برخورد شود.

وزارت بهداشت عراق روز یکشنبه از ابتلای ۱۹۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

استفاده از پلاسمای خون بهبود یافتگان روشی است که در آن بسیاری از مبتلایان به کرونا که در وضعیت بد قرار دارند درمان شده اند و وزارت بهداشت عراق همچنان خواستار استفاده از این روش است.

طبق آخرین آمار تاکنون نزدیک به ۵ هزار نفر در عراق به ویروس کوید ۱۹ مبتلا شده اند این درحالی است که ۱۶۰ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: