۰

مساجد در مینه سوتا آمریکا تا اطلاع ثانوی باز نخواهند شد

با وجود دستور دولت آمریکا مبنی بر بازگشایی مکان های عبادی در سراسر این کشور جامعه مسلمانان آمریکایی در «مینه سوتا» تصمیم به ادامه تعطیلی مساجد و مراکز اسلامی در این ایالت بر اساس اصول و ارزش های اسلامی گرفته است.
کد خبر: ۲۲۸۰۶۹
۱۰:۳۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، جامعه مسلمانان آمریکایی در «مینه سوتا» تصمیم به ادامه تعطیلی مساجد و مراکز اسلامی در این ایالت گرفته است.

این در حالی است که «تیم والز» ،فرماندار «مینه سوتا» در پی دستور رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر بازگشایی مکان های مذهبی از بازگشایی زودهنگام مساجد و دیگر مکان های عبادی خبر داد.

بر اساس این دستور العمل جدید مکان های عبادی حالا می توانند با استفاده از 25 درصد از ظرفیت خود برای پذیرایی از نمازگزاران بازگشایی شوند.

با این وجود جامعه مسلمانان «مینه سوتا» اعلام کرده است که تصمیم دارد درهای مساجد و مراکز اسلامی را باز نکند.

جامعه مسلمانان آمریکایی در مینه سوتا در بیانیه ای در این زمینه نوشت:پس از رایزنی های گسترده با کارشناسان سلامت عمومی و اعضای جامعه اسلامی مینه سوتا تصمیم گرفتیم مساجد و مکان های عبادی وابسته به آنها تا اطلاع ثانوی بسته بمانند.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم تا زمان کاهش چشمگیر شیوع ویروس همه گیر کرونا در مینه سوتا برقرار خواهد بود.

جامعه مسلمانان آمریکایی در مینه سوتا تاکید کرد که این تصمیم در راستای اصول و ارزش های مهم اسلامی اتخاذ شده است.

این گروه در بیانیه خود افزود: ارائه خدمات برای برآورده کردن نیازهای جامعه مسلمانان به صورت انلاین و از راه دور ادامه خواهد داشت تا آسیب پذیری از ویروس کرونا در میان اعضای جامعه کمتر شود و مردم هر چه سریع تر به زندگی عادی خود برگردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: