۱

آیا صلح هزاره ها با طالبان معنی دارد؟

به تازگی ویدیوی از گروه تروریستی و جنایتکار طالبان در فضای مجازی نشر شده است که در آن یک مرد قومیت هزاره را به بند کشیده و در حال شکنجه ی آن می باشد.
کد خبر: ۲۲۶۶۵۷
۰۹:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، به تازگی ویدیوی از گروه تروریستی و جنایتکار طالبان در فضای مجازی نشر شده است که در آن یک مرد قومیت هزاره را به بند کشیده و در حال شکنجه ی آن می باشد.

گروه طالبان از بدو پیدایش تاکنون با اهرم قتل و جنایت و وحشیگیری سیاست های اربابان خود در افغانستان را به پیش می راند. هنوز مردمان افغانستان جنایات این گروه سفاک در کابل، بامیان، مزارشریف و … را از یاد نبردند.

آمریکایی ها که خود به عنوان کشوری حامی تروریست می باشد این گروه سفاک را باز به رسمیت شناخته و با توافق سیاسی اخیر با این گروه وارد پیکره حکومت افغانستان می کند.

طالبان از یک طرف بصورت دیپلماتیک مشغول رایزنی و از طرفی دیگر با کشتن مردم مظلوم افغانستان رعب و وحشت در دل مردم این سرزمین می اندازند.

نگاه طالبان همواره به قومیت های افغانستان نگاهی نژاد پرستانه و در جهت تعالی قوم پشتون بوده است و شیعیان همواره در نزد ایشان رافضی و کافر شمرده می شود و قتل آن واجب.

امروز که حکومت دست نشانده غنی این جنایتکاران را از زندان های دولت رها می کند هر روز شاهد خشونت های این سفاکان در حق شیعیان مظلوم هزاره در میدان وردک، دایکندی بلخ، سرپل و … که ویدیوی زیر نمونه کوچکی از آن می باشد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Canada
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
باید پرسید: آیا طالبان حاضر میشوند از ریختن خون ناحق هزاره، کوتاه آیند؟