۰

آیت‌الله سیستانی به تلاش‌های کادر پزشکی افتخار می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در پیامی صوتی به کادر پزشکی از تلاش ها و خدمات آنان تشکر کرد و گفت: حضور آنان در بیمارستان همچون مبارزه رزمندگان با گروهک های تروریستی است.
کد خبر: ۲۲۲۹۶۳
۱۱:۴۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در پیامی صوتی به کادر پزشکی از تلاش ها و خدمات آنان تشکر کرد و گفت: حضور شما در بیمارستان همچون مبارزه رزمندگان با گروهک های تروریستی است.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی افزود: کادر پزشکی و خدماتیِ نهاد های بهداشتی، کار بزرگی انجام می دهند و از تلاش های آنان در مقابله با ویروس کرونا بسیار تشکر و قدردانی می کنیم.

وی اشاره کرد: آیت الله سیستانی به کادر پزشکی که برای حفظ جان بیماران و زندگی آنان، خطرات و سختی ها را تحمل کرده و جانفشانی می کنند، افتخار کرده و از آن ابراز خرسندی می کنند.

نماینده آیت الله سیستانی در ادامه گفت: تلاش های کادر پزشکی بسیار ارزشمند است و نمی توان روی آن قیمت گذاشت.

تولیت شرعی حرم امام حسین (ع) تلاش های کادر پزشکی را بزرگ دانست و گفت: این تلاش ها به کار رزمندگانی که از مرز ها محافظت می کنند و برای حفظ کشور ملت در برابر دشمن می ایستند، نزدیک است؛ چرا که آنان با دشمن سر سخت و کشنده ای مبارزه می کنند که جان بسیار از مردم را گرفته است، لذا آنان باید به کار خود افتخار کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: