۰
معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین:

درخواست شیخ عیسی قاسم برای آزادی زندانیان را عملی کنید

معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین ضمن اعلام حمایت از درخواست آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برای آزادی زندانیان سیاسی، خواستار عملی شدن این امر از سوی مسئولان شد.
کد خبر: ۲۲۲۳۳۹
۱۰:۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین با تأکید بر اهمیت درخواست آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم مبنی بر آزادی زندانیان سیاسی بحرین با هدف حفظ جان آنان از خطر شیوع کرونا در زندان گفت: این درخواست بیانگر نگرانی ایشان نسبت به منافع کشور و ترس قابل توجیه در قبال از دست‌دادن جان هزاران زندانی است.

الدیهی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان زندانیان خود را به دلیل شیوع کرونا و خطرات آن آزاد کرده‌اند، از همه مسئولان بحرینی خواست که درخواست آیت‌الله عیسی قاسم را پذیرفته و از آن حمایت کنند.

این روحانی بحرینی همچنین تأکید کرد: این درخواست در راستای حفظ جان زندانیان و به نفع تمام بحرینی‌ها است و ماندن زندانیان سیاسی در زندان، خطری واقعی برای آنهاست.

وی اظهار کرد: بحرینی‌ها مانند دیگر کشورهای جهان توانمندی اندکی برای مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا دارند.

یادآور می‌شود، آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین پیش از این با صدور بیانیه‌ای آزادی زندانیان سیاسی در این کشور را قبل از نفوذ ویروس کرونا به داخل زندان‌ها خواستار شد.

وی اعلام کرد که با شیوع ویروس کرونا و ابتلای شمار زیادی از افراد و فوت شماری دیگر بر اثر این ویروس، خواستار آزادی زندانیان سیاسی هستم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: