۰

وضع محدودیت تردد در ولایت دایکندی

مقامات محلی ولایت دایکندی اعلام کردند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از فردا محدودیت تردد روزانه در شهر نیلی و ولسوالی‌های این ولایت عملی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۲۷۲
۱۶:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»،وضع محدودیت های عبور و مرور در ولایت دایکندیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی ولایت دایکندی اعلام کردند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از فردا (یکشنبه ۱۷ حمل/ فروردین) محدودیت تردد روزانه در شهر نیلی و ولسوالی‌های این ولایت عملی می‌شود.

دفتر والی دایکندی در اطلاعیه ای از شهروندان این ولایت خواسته است که از گشت و گذارهای غیر ضروری خودداری کنند.

کمیته اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصویب کرده است که تمام هتل‌ها، رستوران ها، کافی‌شاپ‌ها، حمام‌ها، سالن‌های فوتبال و والیبال و مکان‌های سربسته که قبلا توسط اداره شهرداری و کمیته همکار بسته شده بود تا اطلاع بعدی همچنان بسته می‌ماند و هیچ کسی حق فعالیت ندارد.

همچنین فعالیت مارکیت‌ها و دکان‌های لباس فروشی، کافی نت ها، آرایشگاه ها، تجمعات ورزشی و دست فروشی‌ها به استثنای مواد غذایی متوقف می‌شود.

دفتر والی دایکندی خاطرنشان کرده که شرکت‌های ترانسپورتی با رعایت کامل طرزالعمل صحی/ پزشکی و کاهش سرنشین‌ها می توانند فعالیت کند.

در مصوبه کمیته اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ولایت دایکندی همچنین تاکید شده که تجمعات عروسی، فاتحه خوانی، تجمع بیش از سه نفر در یک نقطه و گشت و گذار دو نفره در موترسیکلت بدون کلاه ایمنی و ماسک ممنوع شده است.

همچنین در ولسوالی میرامور با بروز ابتلا به کرونا محدودیت خاص وضع می‌ شود و شهروندان میرامور بدون عذر به ولسوالی‌های دیگر و شهروندان دیگر ولسوالی ها به این ولسوالی سفر نکنند.

گفتنی است که تاکنون سه نفر در ولایت دایکندی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: