۰

بانوان طلبه مشهدی در خط مقدم خدمت به نیازمندان

دومین مرحله تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی توسط مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد تحت فعالیت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان اجرا شد.
کد خبر: ۲۲۱۹۹۹
۱۱:۴۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از نخستین اقدام مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در خدمت به افراد نیازمند در آستانه سال نو، این بار دومین مرحله تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی توسط این مدرسه در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد تحت فعالیت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان اجرا شد.

خانم پارسایی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در این باره، گفت: در روزهایی که بسیاری از مشاغل با تعطیلی مواجه شده اند، کارگران ساختمانی بیشترین آسیب پذیری را داشته اند، لذا وظیفه خود دانستیم با اطلاع رسانی به خیرین از طریق کانال مدرسه و فضاهای مجازی برای تهیه بسته های کمک معیشتی اقدام نماییم.

وی در ادامه عنوان کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، مرغ، نان و مواد شوینده بهداشتی می باشد که طی دو مرحله به درب منازل خانواده های نیازمند شناسایی شده تحویل داده شد.

گفتنی است، نخستین مرحله این طرح نیز که به منظور گره گشایی از مشکلات خانواده ها در آستانه سال نو برگزار شده بود، در آن از یکسو توزیع گوشت و سبد مواد غذایی بین نیازمندان صورت گرفت و از سوی دیگر نیز با کمک خیرین ۱۴۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به سادات دارای شرایط اعم از طلبه و غیر طلبه اهدا شد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: