۲

اطلاعیه فرودگاه مسقط درباره کارشکنی در روند بازگشت اتباع بحرینی

فرودگاه «مسقط» عمان با صدور اطلاعیه ای اقدام آل خلیفه در کارشکنی برای بازگشت اتباع بحرینی به کشورشان را نقض قوانین بین المللی خواند.
کد خبر: ۲۲۱۴۳۰
۱۰:۰۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرودگاه «مسقط» در خصوص سرگردانی اتباع بحرینی در این فرودگاه در پی کارشکنی های آل خلیفه در پذیرش آنها، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: روز گذشته خطوط هواپیمایی (بحرینی Gulf air) که مسئول انتقال مجموعه ای از ۷۶ بحرینی به منامه بود، پیش از پرواز بلیط های این افراد را لغو کرده و از سوار کردن آنها ممانعت نمود. این در حالیست که این افراد تمامی شرایط لازم برای پرواز را داشته و پیش از بسته شدن خروجی در محل حاضر بودند. این اقدام نقض قوانین بین المللی محسوب می شود.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: فرودگاه تمام سعی خود را بکار بست تا با همکاری سازمان هواپیمایی مدنی، پلیس عمان و تمامی ارگانهای ذی ربط راه حلی یافته و احتیاجات آنها را بر آورد، همانگونه که در موارد مشابه صورت می گیرد. بر همین اساس با سفارت بحرین در مسقط تماس حاصل شد.

این اطلاعیه می افزاید: در پی عدم دستیابی به راه حل، طبق آنچه در موارد مشابه رخ می دهد، فرودگاه با شرکت هواپیمایی که این افراد را به مسقط آورده بود (هواپیمایی قطر) تماس حاصل نمود تا آنها را به مبدأ (تهران) بازگرداند. این امر با مخالفت شدید مسافران روبرو شده و حاضر به بازگشت نشدند.

در پایان اطلاعیه مذکور آمده است: از آنجایی که از ظهر روز یکشنبه ۲۹ مارس تمامی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه مسقط متوقف می گردند، تلاشها برای انجام هماهنگی با سفارت بحرین در مسقط به ثمره نشست و قرار بر این شد هواپیمایی آنها را به فرودگاه بین المللی بحرین منتقل کند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بر رژیم پالونی که بحرین و سی و چند جزیره اطراف آن و هزاران کیلومتر آبهای ساحلی ایران را به آل خلیفه وهابی بخشید و شیعیان این جزیره را به دام وهابی های نجس انداخت. لعنتی ابدی باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اللهم فکّ کلّ اسیر و ردّ کلّ غریب