۱

حوزه علمیه آذربایجان شرقی طلبه می پذیرد

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی، جزئیات پذیرش طلبه در حوزه استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۰۴۸۱
۱۰:۴۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی، جزئیات پذیرش طلبه در حوزه استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام مرتضی قربانی، معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به پذیرش حوزه استان، اظهار داشت: با یاری خداوند متعال مدیریت حوزه‌ علمیه از برادران واجد شرایط برای تحصیل در حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام می نماید.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی به شرایط عمومی داوطلبان اشاره کرد و افزود: برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از جمله شرایطی است که داوطلبان پیش از ثبت نام باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: قبولی حداقل پایه نهم دوره اول متوسطه با حداکثر سن ۱۸ سال (متولدین ۱۳۸۰) از دیگر شرایط پذیرش است.

حجت الاسلام قربانی اضافه کرد: حداقل مدرک متقاضیان دوره سفیران هدایت دیپلم، پیش دانشگاهی و یا دوازدهم دوره دوم متوسطه می‌باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی به مهلت ثبت نام اشاره کرد و گفت: ثبت نام تا ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ انجام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.HOWZEH-QOM.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام قربانی همچنین به تاریخ برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: آزمون حوزه های علمیه برادران به صورت سراسری روز جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ برگزار می شود.

وی، تعداد مدارس علمیه استان را ۲۰ مدرسه اعلام کرد و ابراز داشت: از این تعداد ۱۸ مدرسه بلند مدت و یک مدرسه کوتاه مدت(سفیران هدایت) و یک مرکز تخصصی سطح دو و سه در استان دائر است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
شرط سِنّی لاسُنّی را بردارید