۰

توضیحات تعزیرات درباره مسترد نشدن بلیط های فروخته شده هواپیما

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره استرداد وجوه بلیط های پرواز‌های لغو شده هواپیما به هموطنان توضیحاتی داد.
کد خبر: ۲۱۹۹۸۴
۱۳:۱۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور، پرواز‌های هوایی از ایران به مقصد کشور‌های مختلف لغو شد.

با توجه به لغو پرواز‌ها هموطنانی که با پیش پرداخت اقدام به خرید بلیت‌های مسافرتی خود کرده بودند، اکنون با مشکل مواجه شدند.

در همین رابطه مسئولان شر‌کت‌های هواپیمایی نیز وعده استرداد مبالغ دریافت شده بابت فروش بلیت را به خریداران دادند که برخی‌ از وجوه عودت داده شد، اما در این میان برخی از این شرکت‌ها اقدام به باز پرداخت مبالغ دریافتی حاصل از فروش بلیت‌ هواپیما نکردند.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: اینکه برخی عنوان می‌کنند که هیچ مبلغی برگشت داده نشده، صحیح نیست.

وی افزود: در این زمینه مصداق‌های بسیاری وجود دارد که وجه بلیت‌های پرواز‌های کنسل شده هموطنان به آن‌ها برگشت داده شده است و اکثرا نسبت به مبالغ تور‌ها و هتل‌هایشان اعتراض داشتند.

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در اکثر موارد پول بلیت پرواز‌های لغو شده به خریداران‌ برگشت داده شده است و باقی آن نیز به هموطنان پرداخت خواهد شد.

رایگانی تصریح کرد: در صورت رویت تخلفات در این حوزه، سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی و رسیدگی به آن‌ها است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: