۰

تبلیغ دین از طریق شبکه های اجتماعی دنبال شود

آیت الله شیخ عیسی قاسم در سخنانی کوتاه از علمای بحرین خواست امور تبلیغی و آموزشی را از طریق وسایل ارتباط جمعی با قوت ادامه دهند.
کد خبر: ۲۱۹۶۶۸
۱۶:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله شیخ عیسی قاسم در سخنانی کوتاه از علمای بحرین خواست امور تبلیغی و آموزشی را از طریق وسایل ارتباط جمعی با قوت ادامه دهند.

 این سخنان که تحت عنوان «تذکیرٌ لذاکرین ١» منتشر شده است نخستین سری از توصیه های رهبر نهضت اسلامی بحرین در ایام تعطیلی تجمعات مذهبی و اجتماعی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.

بنظر می رسد شیخ عیسی قاسم در روزهای آینده نیز بطور منظم توصیه هایی را تحت عنوان «تذکیرٌ لذاکرین» متناسب با وضعیت جامعه بحرین در شرایط جاری داشته باشد.

متن سخنان رهبر شیعیان بحرین بدین شرح است:

توصیه ای به مبلغان ۱

آنچه در اینجا یادآوری می نمایم، که تذکری بیدارکننده و مهم است و توجه هوشیارانه را می طلبد و اول از همه متوجه خود بنده می باشد:

به برادرانم یادآوری می کنم حال که این روزها امور تبلیغی در مساجد، حسینیه ها و مراکز آموزشی دینی به تعطیلی در آمده است، تبلیغ و آموزش دینی باید از طریق وسایل و برنامه های ارتباط جمعی آموزنده ادامه یافته و در حد بالا توسط علما و خطبای محترم و مخلص به جریان و فعالیت افتد.

خداوند شما را مانند گذشته پشتوانه ای برای دین و مومنین قرار دهد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: