۰

اعمال محدودیت‌های جدید ترددی در کشور

نمکی گفت: براساس تصمیم جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدیدی برای عبور و مرور ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۹۶۴۲
۱۴:۴۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سعید نمکی وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، استانداران و شهردار تهران برگزار شد،‌ در رصدخانه اطلاعات نظام سلامت اظهار کرد: هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا برگزار شد. یکی از مصوبات ما اضافه کردن کارگروه ارزیابی منابع مالی و بودجه بود و مصوب شد، محدودیت‌های جدیدی برای عبور و مرور ایجاد شود.

نمکی افزود: مصوبه‌ای برای عدم مراجعه حضوری فراخوان‌های وزارتخانه‌ها مثل ثبت نام مسکن ملی و ثبت نام خودرو داشتیم. در چهار استانی که طرح بسیج ملی مقابله با کرونا را برگزار کردیم پیشرفت‌های خوبی داشتیم و توانستیم افراد آلوده را شناسایی و افراد مرتبط با آن‌ها را ایزوله و بار مراجعات بیمارستانی و فشار روی پرسنل را کم کنیم.

وزیر بهداشت مطرح کرد: یک هزار و ۲۰۰ مرکز ارجاع بیماران را داریم که این تعداد به ۲۵۰۰ مرکز خواهد رسید. بیش از ۶.۵ میلیون خانوار را در سامانه بسیج ملی مقابله با کرونا رصد کرده‌ایم و افراد مشکوک و آلوده برای درمان سرپایی یا درمان در بیمارستان‌ها ارجاع داده شدند.

او ادامه داد: استان‌هایی که برای مقابله با کرونا بهتر عمل کردند تشویق می‌شوند و امیدواریم با مشارکت مردم تا قبل از شروع سال نو دستاورد‌های خوبی با بسیج ملی مقابله با کرونا داشته باشیم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: