۳

آیت الله علوی گرگانی در دفتر خود پاسخگوی مقلدان هستند

دفتر آیت الله علوی گرگانی ضمن رعایت نکات بهداشتی از مقلدین و مراجعین پذیرایی کرده و این مرجع بزرگ جهان تشیع همچون گذشته پاسخگوی سوالات این عزیزان است.
کد خبر: ۲۱۷۹۱۹
۰۸:۵۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، هم زمان با شیوع کرونا در قم بازار شایعات در این شهر بسیار داغ است و برخی نیز در فضای مجازی به این شایعات دامن زده و سبب نگرانی همشهریان عزیز می شوند.

از جمله شایعاتی که مطرح شده است خروج مراجع تقلید از شهر مقدس قم است که برخلاف واقعیت است، مراجع و علما از گذشته تاکنون همواره یار و یاور مردم بودند و در سختی و مشکلات نیز یکی از اصلی ترین پشتوانه های نظامی و جامعه اسلامی هستند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی از جمله مراجع تقلیدی است که در شهر مقدس قم حضور دارند و کارهای روزانه ایشان برقرار است و دوساعت به ظهر و دوساعت به غروب در دفتر حضور پیدا کرده و به سئوالات مراجعین پاسخ می دهند.

دفتر این مرجع عالیقدر ضمن رعایت نکات بهداشتی از مقلدین و مراجعان پذیرایی کرده و آیت الله علوی گرگانی نیز همچون گذشته پاسخگوی سوالات این عزیزان است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
م ج ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ای کاش همه ی مراجع، در دفاترشان پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان و مخاطبان تلفنی بودند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
خود مرجع انسان بزرگی هستند اما زیردستانشون خیلی بداخلاق و بی هویت اند و اساسا اخلاق ندارند ! ولی خود آقا علوی گرگانی حقیقتا انسان بزرگی هستند .
عبدالله زمانی
United States
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
غیبت نکن!
خودت با بد اخلاقی و بی هویتی، داری غیبت میکنی!