۰

خطیب جمعه کربلا خواستار کنترل کرونا شد

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی با بیان اینکه مؤسسات بهداشتی عراق از مشکلات رنج می برد، گفت: طرف های ذیربط باید برای خطرات ویروس کرونا آماده باشند.
کد خبر: ۲۱۷۲۶۱
۱۰:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین (ع) ایراد شد، با بیان اینکه مؤسسات بهداشتی عراق از مشکلات رنج می برد و مسئولین باید راه حل ریشه ای برای آن پیدا کنند، گفت: طرف های ذیربط باید برای خطرات ویروس کرونا آماده باشند و خطرات آن را بیان کرده و راه های پیشگیری را ارائه دهند.

وی افزود: طرف های ذیربط به ویژه نهاد های بهداشتی مسئول بیان خطرات ناشی از ویروس کرونا و راه های جلوگیری از آن هستند و آنان باید فرهنگ سازی در جامعه را گسترش دهند.

امام جمعه کربلا خطاب به مسئولین نهاد های بهداشتی عراق، گفت: مؤسسات بهداشتی عراق از مشکلات رنج می برند، لذا باید برای آن راه حل های ریشه ای و حقیقی ارائه دهند.

وی اشاره کرد: وقتی انسان با واقعیت تعامل می کند و مشکل را مشخص می نمایند، آن گاه به سراغ حل آن مشکل می رود.

نماینده آیت الله سیستانی بر ضرورت اینکه طرف های ذیربط باید سطح مسئولیت پذیری خود را بالا برده و برای افزایش توانایی و کارایی مؤسسات را افزایش داده و برای خطرات ناشی از ویروس کرونا آماده باشد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: