۰

نرم افزار اسکنر غذای حلال در سنگاپور توسعه می‌یابد

نرم افزار اسکنر حلال با نام «حلال چیست؟» که هم اکنون در ۲۹ کشور مختلف در دسترس می باشد موفق به جمع آوری ۴.۵ میلیون دلار بودجه برای توسعه به ویژه در سنگاپور شده است.
کد خبر: ۲۱۷۱۴۷
۱۰:۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،نرم افزار «حلال چیست» که یک اسکنر غذای حلال بوده و هم اکنون در ۲۹ کشور مختلف از جمله سنگاپور، مالزی و اندونزی در دسترس می باشد، موفق به جمع آوری بودجه ۴.۵ میلیون دلاری برای توسعه فناوری خود شده است.

این شرکت که ۱۰ ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده، بودجه مذکور را از طریق وبسایت «سرمایه گذاری اینجا» به دست آورده تا بتواند فعالیت خود را در جنوب شرقی آسیا گسترش داده و از آن برای به کارگیری استعدادها و توسعه بیشتر برنامه استفاده کند.

گفتنی است برنامه حلال چیست از فناوری بلاک چین استفاده کرده و در حال حاضر ۶ سرویس مختلف به کاربران ارائه می دهد که شامل: راهنمای غذای حلال، فهرست رستوران های اسلامی، تحویل غذای حلال، غذای حلال آمده و رزرو رستوران حلال می باشد. این نرم افزار همچنین شامل اسکنر بارکدهای حلال است که تاکنون ۱هزار و ۴۰۰ مرتبه برای شناسایی بسته های موادغذایی دارای گواهی نامه حلال مورد استفاده قرار گرفته است.

امسال این شرکت نوپا اقدام به راه اندازی اولین سیستم جهانی صدور گواهینامه حلال در جهان کرده و به دیگر شرکت ها برای تسهیل دریافت گواهینامه حلال در کشورهای مختلف کمک رسانی می کرد.

ازمان ایوان تان ۴۳ ساله موسس این شرکت گفت: درحالی که از هم اکنون چندین تاجر سنگاپوری برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند پیش بینی می شود که تقاضا برای ارائه سرویس جدید افزایش یابد.

وی گفت: من اعتقاد دارم که ما شاهد فقط بخشی از تجارت حلال و ارزش فناوری برای رسیدن به آن بوده ایم.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: