۰

در کدام استان های کشور برف می بارد؟

کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.
کد خبر: ۲۱۶۵۳۳
۱۵:۲۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز شنبه شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان با بارش پراکنده باران و وزش باد و همین طور کاهش محسوس دما مواجه هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: طی امروز شنبه در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان وشرق کرمان نیز با وزش باد و گرد و خاک مواجه هستیم.

گودرزی در ادامه بیان کرد: فردا یکشنبه سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب، شمال غرب و ارتفاعات البرز را در بر می‌گیرد و سبب بارش برف در این مناطق می‌شود. در زاگرس جنوبی و جنوب غرب نیز بارش پراکنده باران را داریم.

وی در ادامه افزود: اواخر وقت فردا یک شنبه جریانات روی سواحل شمالی تقویت می‌شود و در اردبیل و گیلان با بارش باران وبرف و کاهش دما مواجه هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه این موج در نوار شمالی کشور تقویت می‌شود. بیشترین بارش برف برای روز دوشنبه در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه و جنوب لرستان است.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: سه شنبه در نوار شمالی، شمال غرب و زاگرس باراش پراکنده باران را داریم و این سامانه طی همین روز از کشور خارج شده و سامانه بارشی بعدی روز چهارشنبه وارد کشور می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره وضعیت هوای تهران گفت: تهران امروز آسمانی نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد را دارد و امروز در گرمترین ساعات به ۶ درجه می‌رسد. از فردا شب (یکشنبه) تا روز دوشنبه بارش باران و برف نیز برای تهران پیش بینی می‌شود.

منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: