۰

محافظت پلیس فرانسه از نوجوانی که به اسلام توهین کرد

پلیس فرانسه اعلام کرد از دختر نوجوانی که به اسلام توهین کرده محافظت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۱۵۵۴۲
۰۹:۵۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «میلا» دختر ۱۶ ساله فرانسوی در صفحه اینستاگرام خود به دین اسلام توهین کرد. وی علت این کار خود را – ۵ سال پس از حمله به دفتر مجله فکاهی شارلی ابدو- آزادی بیان در فرانسه خواند. او مدعی شده از سوی چند فرد و گروه ناشناس به مرگ تهدید شده است. به همین خاطر پلیس فرانسه اعلام کرد از او حمایت می‌کند.

کریستوف کاستانر وزیر کشور فرانسه گفته این دختر و خانواده‌اش تحت حمایت پلیس خواهند بود. گروه‌های راست افراطی مثل جبهه ملی فرانسه دولت مکرون را متهم کرده‌اند در دو هفته‌ای که این دختر پست اهانت‌آمیز خود علیه اسلام را منتشر کرده، به خوبی از او حمایت نکرده است. این دختر در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده هرگز از کاری که کرده پشیمان نیست و این اهانت را به خاطر آزادی بیان و کفرگویی انجام داده است.

مارین لوپن رهبر گروه نژادپرست جبهه ملی فرانسه اقدام این دختر را ستوده و او را شجاع‌تر از هر سیاستمداری در ۳۰ ساله گذشته فرانسه دانسته است. او گفته میلا به اسلام سیاسی حمله کرده است. با این حال سگولن رویال نامزد سابق ریاست جمهوری فرانسه از این اقدام انتقاد کرده و از همه خواسته آگاهی، شعور و احترام را در برابر ادیان نشان دهند.

گفتنی است فرانسه بیشترین جمعیت مسلمان را در اروپا دارد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: