۰

نام‌نویسی سفر به سوریه در ایام ولادت حضرت زهرا (س) آغاز شد

نام نویسی سفر به سوریه برای ایام ولادت حضرت زهرا (س) آغاز شد که با توجه به محدودیت‌ها فعلا یک کاروان برای تشرف به سوریه در این ایام در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۱۵۱۴۸
۱۰:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، ۲۶ بهمن ماه هم‌زمان با بیستم جمادی‌الثانی، ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر است.

در این روز بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) به سفر زیارتی مشرف می‌شوند که با توجه به بازشدن مسیر سوریه برای زائران ایرانی در قالب کاروان‌های حج و زیارت، برخی نیز سفر به سوریه را برای این ایام انتخاب می‌کنند.

پیش‌بینی اعزام یک کاروان به سوریه در ایام ولادت حضرت زهرا (س)

با توجه به محدودیت اعزام زائران به سوریه، سازمان حج و زیارت برای ایام ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) تنها یک کاروان برای سفر به سوریه و زیارت حضرت زینب (سلام الله علیها) پیش‌بینی کرده است که این کاروان نیز ۲۴ بهمن‌ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران با پرواز ماهان به فرودگاه دمشق اعزام می‌شود.

این امر در حالی است که از استان‌های مختلف درخواست‌هایی برای سفر به سوریه در این ایام شده و هنوز سازمان حج و زیارت درباره افزایش تعداد کاروان‌ها تصمیم نگرفته است.

زائران کاروان‌های زیارتی سوریه علاوه بر زیارت حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و حضرت رقیه (سلام الله علیها)، از قبرستان باب الصغیر و بازار حمیدیه بازدید می‌کنند.

سازمان حج و زیارت برای سفر به سوریه دو بسته زیارتی ۳ شب و ۴ شب پیش‌بینی کرده است که کاروان ایام ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، ۳ شب و ۴ روز در دمشق حضور دارد.

سازمان حج و زیارت علاوه بر سوریه، در ایام ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) زائران را به عتبات نیز اعزام می‌کند که بر اساس برنامه‌ریزی این سازمان ۲۵ کاروان به عتبات مشرف خواهد شد.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: