۱

انهدام باند قاچاق اسلحه در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان خبر داد و گفت: از این باند تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شد.
کد خبر: ۲۱۴۳۴۷
۱۰:۴۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،  سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با کار اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق اسلحه و مهمات را که قصد ورود ۲ محموله اسلحه جنگی و شکاری به استان را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود:پلیس اطلاعات پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو حامل اسلحه قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری شامل هفت قبضه اسلحه جنگی و ۷۱ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان اسلحه، فروشندگان و دارندگان اسلحه و مهمات غیر مجاز و کسانی که از اسلحه مجاز و غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنند مصمم است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
کاظم بیرام...
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
ما خیلی اذیتیم تو خوزستان هر هفته حداقل دوتا فاتحه تو حسینیه کنار خونه مان شاهد هستیم. جوون ها هم اصلا رعایت نمیکنن قبلا با موتور تیراندازی میکردن که ناگهان پلیس اونا ر دستگیر نکنه ولی این مدتیه که جلوی همه مردم اسلحه های خودشون که هر کدوم کلت و کلاش دستشونه به راحتی تیرهوایی میزنن هیچ برخوردی هم با اونا نمیشه لطفا پیگیر باشید