۰

ارسال رایگان کتاب‌های درسی به مناطق سیل‌زده

امینی گفت: کتاب‌های درسی برای دانش آموزان مناطق سیل‌زده که کتاب‌هایشان در سیل از بین رفته است، به صورت رایگان ارسال شد.
کد خبر: ۲۱۴۱۱۴
۱۱:۰۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «احمدرضا امینی» اظهار‌ کرد: پس از حادثه سیل اخیر و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، برآورد نیاز کتاب درسی دانش‌آموزان آسیب‌دیده در سیل دریافت شد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی افزود: تعداد 8 هزار و 861 جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان آسیب دیده سیل استان هرمزگان و تعداد 42 هزار و 98 جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان در دوره و پایه‌های تحصیلی مختلف ارسال شد.

وی ادامه داد:دانش‌آموزان یا خانواده‌ها می‌توانند فایل PDF کتاب‌های درسی را از پایگاه کتاب درسی به نشانی Chap.sch.ir دریافت و از آن استفاده کنند.

قابل ذکر است، پیش از این در راستای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده کشور و در اقدامی انسان دوستانه تعداد 5 هزار بسته نوشت افزار شامل (3500 بسته به ناحیه 4 اهواز و 1500 بسته به آموزش و پرورش منطقه شاوور) و تعدادی میز اداری، صندلی، کمد و رایانه برای استفاده دانش‌آموزان، معلمان و کادر اداری مناطق سیل زده استان خوزستان توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ارسال شده بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: