۰

استقرار پلیس در 13 گمرک کشور

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استقرار پلیس در 13 گمرک کشور اعلام کرد که پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با متخلفان با افرادی مواجه شده که بعضا از سوی برخی جاها حمایت نیز می‌شدند.
کد خبر: ۲۱۴۰۰۰
۱۲:۱۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار حسین اشتری در حاشیه اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پلیس امنیت اقتصادی از آغاز سال 98 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و در همین مدت کوتاه به توفیقات خوبی در مبارزه با جرایم اقتصادی دست یافته است.

وی درباره استقرار پلیس در گمرک نیز تصریح کرد: در حال حاضر ماموران پلیس امنیت اقتصادی در 13 گمرک کشور مستقر شدند و در آینده این تعداد بیشتر نیز خواهد شد.

سردار اشتری با بیان اینکه اولویت برخورد پلیس در مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی برخورد با موارد سازمان یافته است، گفت: در همین راستا نیز یک سری باندها را شناسایی کرده‌ایم. همچنین در برخورد با این جرایم افرادی را شناسایی کردیم که بعضا از سوی برخی جاها حمایت می‌شدند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد میزان همکاری دستگاه‌های دولتی نظیر وزارت اقتصاد و ... با پلیس اقتصادی نیز گفت: این دستگاه‌ها با ما همکاری دارند اما توقع ما همکاری بیشتر از اینهاست.

سردار اشتری همچنین در پاسخ به پرسش دیگر در مورد اینکه آیا پلیس تسلیم فشارها و هجمه‌ها در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود، افزود: ما وظایف خودمان را انجام می‌دهیم و تهدیدها و فشارها هیچ تاثیری در انجام وظیفه ما نخواهد داشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه گزارش تمامی اقدامات پلیس به قوه قضائیه ارجاع می‌شود خاطرنشان کرد: در این زمینه اطلاعات بیشتر از طریق قوه قضائیه اعلام خواهد شد.

سردار اشتری همچنین در پاسخ به پرسش دیگر در مورد وضعیت مناطق سیل زده و حضور پلیس در این مناطق گفت: پلیس دو وظیفه عمده در مناطق سیل زده بر عهده داشت یکی تامین امنیت این مناطق و اموال سیل زدگان که خوشبختانه امنیت در این مناطق برقرار شده و مشکل امنیتی نیز نداشتیم و دیگری نیز امدادرسانی و کمک به سیل زدگان بود که ماموران پلیس نیز در حد توان و امکانات خود در کنار دیگر نیروهای مسلح نظیر عوامل بسیج، سپاه و ارتش به سیل زدگان امدادرسانی کردند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: