۰

واژگونی اتوبوس در قم

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه سلفچگان ۳ نفر کشته و ۱۳ نفر از مسافران اتوبوس مجروح شدند.
کد خبر: ۲۱۳۸۲۶
۱۰:۴۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه سلفچگان ۳ نفر کشته و ۱۳ نفر از مسافران اتوبوس مجروح شدند.

محمد شهیدی گفت: در ساعت ۳ بامداد امروز دوشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری با ۱۵ مسافر و یک راننده که از اصفهان عازم رامسر بود، ۵ کیلومتر بعد از عوارضی محور سلفچگان - ساوه واژگون شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه سه نفر شامل راننده اتوبوس و دو مسافر خانم در صحنه حادثه جان باختند، افزود: ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم همراه با یک دستگاه خودروی تجهیزات پزشکی در صحنه حاضر شدند و هم زمان با اقدامات امداد و نجات توسط سایر دستگاه‌های امدادی، کارشناسان فوریت پزشکی اورژانس ۱۱۵ قم نسبت به اقدامات درمانی در صحنه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی استان قم اقدام نمودند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم ادامه داد: ‎در بین مصدومان منتقل شده حال یکی از آنان وخیم و یک مصدوم نیز دچار قطع عضو شده است.

وی گفت: آقایان محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدوداً ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

شهیدی افزود: همچنین خانم‌ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی جهت مداوا اعزام شدند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: