۰
مفتی اهل تسنن فرانسوی:

شیعه شدم چون کربلا را شناختم

برای خودم متاسفم که تا اکنون که 68 ساله هستم شیعه را نمی شناختم و بسیار خوشحالم. من قبل از این در سفر به مدینه تا این حد که در عراق با شیعه و اهل‌بیت پیامبر( صلی الله علیه و آله و سلم ) آشنا شدم، آنجا به چنین شناختی نرسیدم. در مدینه اهل‌بیت پیامبر را از ما مخفی کرده بودند اما امروز آنان را کشف کردم.
کد خبر: ۲۱۲۳۶۴
۰۷:۱۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

شیعه شدم چون کربلا را شناختم

به گزارش «شیعه نیوز»،برای خودم متاسفم که تا اکنون که 68 ساله هستم شیعه را نمی شناختم و بسیار خوشحالم. من قبل از این در سفر به مدینه تا این حد که در عراق با شیعه و اهل‌بیت پیامبر( صلی الله علیه و آله و سلم ) آشنا شدم، آنجا به چنین شناختی نرسیدم. در مدینه اهل‌بیت پیامبر را از ما مخفی کرده بودند اما امروز آنان را کشف کردم.

 «شیخ سانکو محمدی» مفتی اهل تسنن فرانسه و امام جماعت مسجد و مشاور امور مذهبی، در پی سفر به عراق پس از بازدید از جشنواره بهار شهادت و دیدار با "حجت الاسلام ولید البعاج" به مذهب تشیع گروید.

وی در سخنانی اظهار داشت: من باور نمی کردم کربلا و شیعیان اینطور باشند، وقتی تصمیم به آمدن کربلا گرفتم خانواده ام جلوگیری کردند و به من می گفتند: عراق میدان جنگ است، با وجود مخالفتهای بسیار من برای تحقیق در این زمینه به عراق آمدم.

وی اضافه کرد: من شیعه را در کربلا شناختم که تا قبل از این نمی شناختم، من از سیاهی به سوی نور رفتم و الان خود را آزاد می بینم.

شیخ محمدی گفت: برای خودم متاسفم که تا اکنون که 68 ساله هستم شیعه را نمی شناختم و بسیار خوشحالم از این پس من یکی از سربازان شیعه هستم و جهان را به تشیع آشنا می کنم و از طرف من این را به آقای سیستانی بگویید.

وی ادامه داد: من قبل از این در سفر به مدینه اما تا این حد که در عراق با شیعه و اهل‌بیت پیامبر( صلی الله علیه و آله و سلم ) آشنا شدم، آنجا به چنین شناختی نرسیدم. در مدینه اهل‌بیت پیامبر را از ما مخفی کرده بودند اما امروز آنان را کشف کردم.

شیخ سانکو اصالتا کامرونی است اما 43 سال است در فرانسه زندگی می کند و شهروند فرانسوی محسوب می شود و در آن دیار به ساخت مساجد معروف است.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: