۰
ماجرای خواندنی مستبصر بنگلادشی؛

یکی از آرزوهای من کشتن شیعیان در مسجد بود!

مستبصر بنگلادشی گفت: در طول روز جایی کمین می کردیم تا شیعه ای از مسجد بیرون بیاید و ما با نیت قربةً الی الله با سنگی بر سر آن شیعه می کوبیدیم و بر این باور بودیم به ثواب می رسیم.
کد خبر: ۲۱۲۱۲۸
۱۱:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

یکی از آرزوهای من کشتن شیعیان در مسجد بود!

به گزارش «شیعه نیوز»،مستبصر بنگلادشی گفت: در طول روز جایی کمین می کردیم تا شیعه ای از مسجد بیرون بیاید و ما با نیت قربةً الی الله با سنگی بر سر آن شیعه می کوبیدیم و بر این باور بودیم به ثواب می رسیم.

«حجت الاسلام نورالعالم» از مستبصرین بنگلادشی، در نشست «شیعه شناسی»، در مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس( سلام الله علیها ) یزدانشهر، با اشاره به ماجرای شیعه شدن خود، گفت: متولد کشور بنگلادش هستم، در سن 19 سالگی وارد ایران شدم، وقتی به ایران آمدم، سنی بودم. بعد از 3 ماه وارد نجف آباد شدم و به فراگیری زبان فارسی پرداختم و بعد از 6 ماه، به حوزه علمیه قم رفتم.

این مستبصر بنگلادشی افزود: در زمان کودکی و نوجوانی من، مسجدی در منطقه ما وجود داشت که متعلق به شیعیان بود، با تبلیغات چنان ذهن ما را شستشو داده بودند که یکی از آرزوهای من کشتن شیعیان در این مسجد بود. در طول روز جایی کمین می کردیم تا شیعه ای از مسجد بیرون بیاید و ما با نیت قربةً الی الله با سنگی بر سر آن شیعه می کوبیدیم و بر این باور بودیم که به ثواب می رسیم.

وی اضافه کرد: بعد از این که شیعه شدم، بدبینی ام از شیعیان برداشته شد. الان نظام اسلامی و حفظ این نظام بالاتر از هر کاری ارزشمند است. چرا مباحثی نیست که چطور باید این نظام را حفظ کرد؟ هر یک نفر از شما هم وظیفه مادری دارید هم وظیفه همسری هم وظیفه خواهری، پس کار چند نفر را می توانید انجام دهید با تبلیغ در منازلتان تلاش کنید تا این نظام به خطر نیافتد.

حجت الاسلام نورالعالم افزود: مسئله سنی و شیعه الان حاد شده و این تنها تقصیر دشمنان نیست، تقصیر کم کاری ما هم است. اسلام زمانی ضرر می خورد که مسلمانان بد عمل کنند. دشمنان بی کار ننشسته اند و علیه شیعیان عمل می کنند این کار دشمنان امری طبیعی است. با تبلیغات ذهن ها را خراب می کنند.

وی افزود: این تنفر حاصل تبلیغات علیه شیعیان بود. در حالی که ما هیچ کتابی در مورد شیعیان نخوانده بودیم. شیعه شناسی را علمای وهابی به ما آموزش می دادند و این تنفر حاصل درس های آنها بود و ما نیامدیم که شیعه را از علمای شیعه بیاموزیم و این خود سبب بدبینی زیاد ما نسبت به شیعه می شد.

این روحانی بنگلادشی تصریح کرد: وقتی که امروز ما خبرهای داخلی کشور خود را از شبکه های سی ان ان و بی بی سی فارسی و... که ضد شیعه و ایران هستند دریافت می کنیم. خبرگزاری هایی که حق را پنهان و باطل را آشکار می کنند و تمام تلاششان از بین بردن نظام ماست. اطلاعات غلط را به مردم می دهند و آنها را نسبت به نظام و دین بدبین می کنند.

وی در پایان گفت: وهابی های مغرض اطلاعات اشتباه به اهل سنت می دهند و شیعه ها را در نزد آنها منفور جلوه می دهند.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: