۰

واکنش انصارالله به خبر شهادت سردار سلیمانی

جنبش انصارالله یمن روز جمعه حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در بغداد که به شهادت سردار سلیمانی و معاون رئیس حشد شعبی در این حمله انجامید محکوم کرد.
کد خبر: ۲۱۱۱۵۵
۰۹:۳۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، جنبش انصارالله بمن اعلام کرد، آمریکا از اقدام وقیحانه خود در حمله به کاروان حشد شعبی و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی شدیدا پشیمان می‌شود.

این جنبش تأکید کرد، حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی محور و نیروهای مقاومت را یکپارچه‌ خواهد کرد.

محمد علی الحوثی عضو شورای انقلاب یمن نیز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفته و حمله آمریکا را محکوم کرد.

وی آمریکا را به پاسخ فوری و مستقیم به ترور سردار سلیمانی تهدید کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله نیز در واکنش به این حمله اعلام کرد آمریکا مرتکب این دشمنی جنایتکارانه شد که در حد جنایت جنگی علیه کل امت اسلام و محور مقاومت و مسئله فلسطین است. اگر آمریکا فکر می‌کند با شهادت سردار سلیمانی رهایی پیدا کرده بداند که خون سردار در همه روزهای زندگی‌شان گریبانگیر آن‌ها خواهد بود. مردم منطقه باید بدانند که امنیت و ثباتشان مرهون برداشتن گامی در جهت اخراج اشغالگران آمریکایی است.

اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی واکنش گسترده‌ای در سطح بین‌المللی در پی داشت و بسیاری از کشورها از جمله سوریه این اقدام آمریکا را به شدت محکوم کرده و آن را اقدام خطرناکی دانستند که موجب تشدید وخامت اوضاع در منطقه می‌شود.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: