۱

آخرین اخبار از پرونده زهرای گمشده

پس از گذشت ۴ ماه از ناپدید شدن زهرای ۲ ساله تاکنون اثری از او پیدا نشده است.
کد خبر: ۲۰۹۴۳۹
۱۳:۰۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، ساعت ۹ شب روز ۲۵ شهریور ماه بود که زهرای ۲ ساله به همراه نفیسه خواهرش جلوی درب خانه‌‏شان در حال بازی بود. نفیسه پس از ورود به خانه متوجه می‌شود زهرا کنارش نیست.

‏به دنبال مفقود شدن زهرا، خانواده وی با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند و ماموران پلیس تلاش برای پیدا کردن ردی از زهرا را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

پدر زهرا می‌گوید: حدود سه روز از گم شدن زهرا گذشته بود که پلیس به ما اعلام کرد سرنخ‌های خوبی از فرزند گمشده شان در دست دارند و او را پیدا خواهند کرد.

حالا نزدیک به ۴ ماه است که از ناپدید شدن زهرا می‌گذرد و تاکنون هیچ اثری از او پیدا نشده است، به همین بهانه به سراغ پدر این کودک رفتیم تا در مورد آخرین وضعیت پرونده فرزندش با او گفت‌وگویی داشته باشیم.

حسن حسینی شیرازی پدر زهرای ۲ ساله در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: روز‌های اول که زهرا ناپدید شد پلیس و هلال احمر با جدیت وارد عمل شدند و برای یافتن دخترم اقدام کردند.

وی افزود: در روز‌های اول ۶ الی ۷ سگ توسط پلیس و سازمان هلال احمر برای پیدا کردن دخترم محل را تفحص کردند، اما زهرا پیدا نشد که نشد.

پدر زهرا ادامه داد: پیگیری‌های پلیس فقط در همان روز‌های اول با جدیت انجام شد و پس از وقوع اغتشاشات دیگر تماسی مبنی بر انجام عملیات‌ برای پیدا شدن زهرا دریافت نکردیم.

حسینی شیرازی درباره تصاویر دوربین‌های مدار بسته و رویت یک مچ دست که دست زهرا را گرفته و از محل دور کرد، گفت: بحث رویت دست در تصاویر دوربین مداربسته را تایید نمی‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه ظن شما بر مفقودی کودکتان است یا ربایش او، افزود: قطعا زهرا توسط فرد یا افرادی ربوده شده است.

این در حالی است که سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در صحبت‌های خود اعلام کرده بود که در پرونده زهرای ۲ ساله بحث ربایش صحت ندارد و این موضوع را رد کرد.

به نظر می‌رسد پرونده این کودک دیگر آن سرعت قبلی را ندارد و پلیس هم دیگر امیدی به پیدا شدن وی ندارد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اللهم فک کل اسیر و رد کل غریب و صل علا محمد و آل محمد و عجل فرجهم