۰

تعیین ساعات مشخص برای اجاره سالن‌های ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ نظام‌نامه جامع مدیریت سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل‌هایی که داریم سالن‌های ورزشی باید تا ساعت ۵ بعدازظهر در اختیار دانش آموزان باشند. از ساعت شش بعدازظهر به بعد با کاهش مراجعه دانش آموزی و در ساعات خالی امکان اجاره سالن‌های ورزشی وجود دارد.
کد خبر: ۲۰۶۸۱۶
۰۹:۴۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،مهرزاد حمیدی از ابلاغ نظام‌نامه جامع مدیریت سالن‌های ورزشی خبر داد و اظهار کرد: هفته گذشته بعد از سال‌ها با امضای وزیر آموزش و پرورش نظام اداره و مدیریت سالن‌های ورزشی به همه استانها ابلاغ شد. روی این نظام‌نامه کار بسیاری کرده بودیم تا سالن‌ها از بهره وری لازم برخودار شوند.

وی افزود: برای تدوین این دستورالعمل دغدغه‌های مختلف مورد بررسی عمیق قرار گرفتند و کارگروهی روی این حوزه متمرکز شد تا بتوانیم بهترین استفاده را از امکانات ورزشی که در اختیار داریم داشته باشیم و ورزش دانش آموزی نیز منتفع شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال ۹۲، ۳۱۰۰ سالن ورزشی داشتیم که امروز به بیش از ۳۵۰۰ سالن رسیده است، در واقع در این مدت بیش از ۴۰۰ سالن اضافه شده است گفت: طبق دستورالعمل‌هایی که داریم سالن‌های ورزشی باید تا ساعت ۵ بعدازظهر در اختیار دانش آموزان باشند. از ساعت شش بعدازظهر به بعد با کاهش مراجعه دانش آموزی و در ساعات خالی امکان اجاره سالن‌های ورزشی وجود دارد.

حمیدی ادامه داد: بخشنامه مشترکی با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارتخانه نیز ارسال کردیم که بر اساس آن اجاره حجمی سالن‌های ورزشی ممنوع است، اما در مجموع درآمد سالن‌های ورزشی برای حفظ و نگه داری سالن‌ها و توسعه ورزش دانش آموزی باید هزینه شود.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: