۰

5 اسموتی رژیمی وگان برای کاهش وزن و تناسب اندام

اسموتی رژیمی شیر بادام با سیب عملکرد گوارشی شما را بهبود می بخشد و از قلب شما مراقبت می کند و قند خونتان را کاهش می دهد.
کد خبر: ۲۰۶۱۴۸
۱۵:۴۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،با اینکه این نوشیدنی ها هیچ لاکتوزی ندارند، اما اگر مشکلی با نوشیدن آنها دارید، میتوانید با اضافه کردن ماست ، بافت کرمی داشته باشید. یک راه بسیار سالم و مغذی برای دریافت پروتئین و فیبر، نوشیدن یک اسموتی گیاهی با میوه ها، دانه ها، آجیل ها و نوشیدنی های گیاهی است ؛ در این بخش از تناسب اندام نمناک، ما 5 ایده برای تهیه اسموتی های خوشمزه ارائه داده ایم ، اینها بدون نیاز به خوردن غذاهای حیوانی یا مکمل ها، انرژی زیادی به شما می دهند.

پروتئین بر پایه سبزیجات:

پروتئین برای سلامتی ضروری است عضلات شما را حفظ می کند و همچنین به کاهش وزن کمک می کند ، ما عادت کرده ایم و شنیده ایم که برای دریافت پروتئین، نیاز به خوردن غذاهای حیوانات داریم. گوشت، ماهی، تخم مرغ و لبنیات ؛ این درست است که مقدار پروتئینی بیشتری دارند اما بدن شما واقعا در پردازش غذاهای گیاهی بهتر عمل می کند.شما می توانید منابع خوبی از پروتئین را در آجیل، غلات، دانه و حتی برخی از میوه ها پیدا کنید.

5 نوع اسموتی مختلف را با شما به اشتراک گذاشته ایم. همه آنها خوشمزه و بسیار مغذی هستند. آنها دوز خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین گیاهی، فیبر و اسید های چرب ضروری دارند. هیچ لاکتوزی ندارند ، همچنین، آنها هیچ گونه مواد غذایی از حیوانات ندارند حتی هیچ گلوتنی هم ندارند! به همین دلیل، برای همه افراد عالی هستند. بهترین زمان برای نوشیدن اینها صبح برای صبحانه است با این حال، افرادی هستند که در طول روز کارهای فیزیکی و فکری انجام می دهنداین گونه افراد می توانند این اسموتی ها را در وعده غذایی یا میان وعده های خود در طول روز بخورند ، اجازه دهید نگاهی به دستور العمل ها بیاندازیم!

1. دانه های آفتابگردان و آووکادو:

آووکادو ،یکی از غذاهای سالم و کاملی است که وجود دارد اما با وجود مقدار بالای چربی و پروتئین سالم آن ،به عنوان میوه طبقه بندی شده است.به طور کلی، حالت کرمی آن برای هر دستور العمل مایعی مناسب است در عین حال، دانه های آفتابگردان برای ورزشکاران، زنان باردار و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب است.دانه باید خام باشد، نه بو داده شده، نه سرخ شده به این روش، تمام مواد مغذیشان حفظ می شوند. قبل از مخلوط کردن آنها با آوکادو، توصیه می کنیم که، آنها را چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید.باید کمی آب به این نوشیدنی اضافه کنید تا خیلی سفت نشود. به علاوه، اگر می خواهید، می توانید کمی استویا برای شیرین کردن آن اضافه کنید.

2. موز:

نارگیل، همراه با آووکادو، میوه هایی هستند که برای گرفتن پروتئین و چربی های سالم بسیار توصیه می شوند می توانید از آب، روغن یا شیر آن استفاده کنید ، همه آنها سالم هستند. به علاوه، طعم خوشمزه ای دارند ؛ می توانید شیر نارگیل را در خانه تهیه کنید یا از مغازه، آماده تهیه کنید. دانه های چیا باید شبانه خیس شوند ؛ این دانه های غنی از پروتئین هستند.آنها همچنین یک درمان عالی برای پاکسازی روده و درمان یبوست هستند در نهایت، موز، مواد معدنی طبیعی، کربوهیدرات و پروتئین را به شما می دهد ؛ آنها همچنین طعم خوب شیرینی را به ترکیبتان می دهد.

3. هلو و دانه شاهدانه:

هلو، یکی از میوه هایی است که حاوی پروتئین بسیاری هستند. به علاوه، طعم خوب آنها به خوبی به هر اسموتی وارد می شود به این دلیل که بسیار شیرین و خوب هستند.این، یک میوه با خواص گوارشی و جوان سازی است در حقیقت، دانه های شاهدانه در میان افرادی که از خود مراقبت می کنند و به دنبال منابع بهتری برای پروتئین های گیاهی هستند، رواج دارد.برای این اسموتی، شما همچنین باید کمی آب یا آب میوه به اسموتی اضافه کنید.

4.پاپایا و دانه کدو تنبل:

پاپایا ،یک میوه بسیار خوشمزه است ؛ اول از همه، برای سیستم گوارش شما بسیار مفید است.به علاوه، حاوی مقدار مناسبی پروتئین و مقدار زیادی فیبر است دانه های کدو تنبل به این اندازه مغذی نیستند. آنها همچنین برای درمان مشکلات پروستات بسیار مناسب هستند به علاوه، این دانه ها از ابتلا به انگل های روده جلوگیری می کنند.می توانید آب یا آب پرتقال را اضافه کنید، تا اسموتی صاف و مایع تری را بدست آورید.

5. شیر بادام و سیب:

این اسموتی طعم خوشمزه ای دارد و بسیار کرمی و نرم نیز است ؛ آن را با شیر بادام درست می کنید.شیر بادام را می توانید در خانه تهیه کنید ،یا آماده از مغازه ها خریداری کنید. شیر بادام یکی از غذاهای گیاهی است که بیشترین پروتئین را دارد ؛ در واقع، 19 گرم پروتئین در هر 3.5 اونس.

سیب با شیر بادام بسیار خوش طعم می شود در عین حال، آنها از سیستم قلبی عروقی شما مراقبت می کنند آنها همچنین ،عملکرد گوارشی را تنظیم می کنند و سطح قند خون را کاهش می دهند.

منبع : نمناک

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: