۰

دستگیری یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه موتورسیکلت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 15 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه موتورسیکلت، در شهرستان "سراوان" و اعتراف آنها به 17 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۶۹۹
۱۶:۲۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 15 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه موتورسیکلت، در شهرستان "سراوان" و اعتراف آنها به 17 فقره سرقت خبر داد.

سردار محمد قنبری  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس آگاهی با دریافت اظهارات مالباختگان و همچنین شباهت شیوه و شگرد وقوع سرقت ها دریافتند که پای یک باند بزرگ و حرفه ای درمیان است.

وی تصریح کرد: با بررسی سرنخ های موجود و انجام یکسری اقدامات تخصصی در مرحله اول 9 نفر اعضای این باند که از افراد سابقه دار شهرستان بوده و در نقاط مختلف بخش "جالق" سراوان سکونت داشتند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان با شناسایی مخفیگاه این 9 متهم طی هماهنگی قضائی در چند عملیات هماهنگ و ضربتی همه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی بیان داشت: با دستگیری این متهمان، 5 نفر اعضای دیگر این باند نیز در بخش جالق شناسایی و همزمان طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دیگر دستگیر شدند.

قنبری در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف 8 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعداد سه قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و چهار تیغه شمشیر و مقادیری مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف که تا کنون ، به 10 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف خودرو، 2 فقره سرقت به عنف موتورسیکلت و 4 فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی، خاطر نشان کرد امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت و بخصوص سارقان و اشرار مسلح، برخورد می کند.

قنبری در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: