۰

اهانت بن‌سلمان به عقیده مهدویت

کد خبر: ۲۰۲۲۸۵
۱۲:۴۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که شیعیان جهان آن را با برگزاری جشن و مراسم گرامی می‌دارند، بازنشر فیلمی از سخنان مشمئزکننده بن سلمان در اهانت به امام دوازدهم شیعیان بویژه درسایه تحولات هفته‌های اخیر عراق بسیار بینش افزاست.

بن سلمان، ولیعهد سعودی که میراث دار تفکری افراطی و تکفیری است در گفتگویی تلوزیونی عقاید شیعه را درخصوص مهدویت بسخره می‌گیرد.

وی در اهانتی آشکار به شیعیان جهان می‌گوید: چه گونه می‌شود با کسی بحث کرد و او را قانع کرد که عقیده راسخی دارد که بر مسلمانان جهان و جهان اسلام چیره شوند و مذهب جعفری مخصوص به خودشان را در تمامی جهان اسلام گسترش دهند تا این که مهدی منتظر ظهور کند.

این تفکر و این‌گونه آشکارا توهین به شیعیان جهان؛ ریشه حمایت از عملیات‌های تروریستی در منطقه است که درصدد انتقام گیری‌های کور و البته ناکام بر می‌آیند.

این‌روزها شاید صحنه عراق و فرصت طلبی خونبار برخی آشوبگران و تروریست‌ها در کشتار مردم اصلاح‌خواه این کشور سمبلی از این شرارت‌ها باشد.

در ادامه می توانید ویدئو مصاحبه وی را مشاهده کنید، البته لازم به ذکر است بن سلمان این سخنان را در مصاحبه تلوزیونی در سال ۲۰۱۷ مطرح کرده است.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: