۰

ویژه برنامه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

همزمان با ایام شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۱۰۷
۱۳:۵۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام حسین شریعتی‎نژاد گفت: ویژه برنامه شب شهادت یازدهمین امام شیعیان، امام حسن عسکری(علیه السلام) امروز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله در رواق امام خمینی(ره) آغاز می شود و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی به ایراد سخنرانی می پردازد و آقایان علی برادران و امیرکردی به روضه‎خوانی و مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) چهارشنبه ساعت ۹ صبح با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌‏شود، گفت: در این برنامه حجت الاسلام محمدجواد محمدی در جمع زائران و مجاوران رضوی به بیان سیره امام حسن عسکری(علیه السلام) خواهد پرداخت و در ادامه مداحان خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و سینه زنی می‏‌پردازند.

به گفته وی مراسم عزاداری ویژه خواهران نیز در روز شهادت این امام مظلوم با عنوان خورشید سامراء در رواق حضرت زهرا(س) همراه با سخنرانی و روضه خوانی برگزار می‌‏شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برگزاری حلقه‌‏های معرفت، جوانه‌‏های معرفت، سخنرانی در مسجد گوهرشاد و همچنین برگزاری سخنرانی ویژه زائران غیر ایرانی از دیگر برنامه‏‌های شب و روز شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: