۰

آیت‌الله‌ سیستانی و آیت الله فیاض درگذشت علامه عاملی را تسلیت گفتند

کد خبر: ۲۰۱۱۲۷
۱۴:۴۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت‌الله‌ سیستانی و آیت الله اسحاق فیاض درگذشت علامه حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت ایشان به شرح زیر است:

علامه عاملی عمر خود را در خدمت به مذهب اهل بیت(ع) سپری کرد

آیت الله اسحاق فیاض از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت علامه حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی را تسلیت گفتند. ترجمه متن پیام بدین شرح است:

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

جناب علامه سید مرتضی مرتضی عاملی دام توفیقه

با نهایت تاسف و اندوه خبر درگذشت علامه سید جعفر مرتضی عاملی –قدس سره- را دریافت کردیم. ایشان عمر شریف خود را در خدمت به مذهب اهل بیت علیهم السلام و نشر معارف و ترویج احکام دین سپری کرد و اکنون ما در این غم با شما شریکیم و صمیمانه به شما تسلیت گفته و با شما و خانواده محترم و سایر دوستان آن مرحوم در این مصیبت بزرگ ابراز همدردی می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم آن مرحوم را غریق رحمت و آمرزش خویش ساخته و با اجداد پاکش محمد و اهل بیت او محشور سازد و به خانواده و دوستان و شاگردان ایشان صبر و آرامش عنایت کند.

ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

 


آیت‌الله‌ سیستانی درگذشت علامه عاملی را تسلیت گفتند

درپی درگذشت علامه حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان، آیت الله سیستانی با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

ترجمه متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

علامه بزرگوار جناب سید مرتضی مرتضی عاملی دامت تاییداته

السلام علیکم و رحمة الله وبرکاته

با نهایت تاسف و اندوه از درگذشت برادرتان علامه محقق حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی مطلع شدیم که عمر مبارک خود را در راه خدمت به مذهب اهل بیت علیهم السلام و دفاع از آنها و نشر معارف آنعا سپری کرد.

این مصیبت بزرگ را به شما و سایر خانواده شریف به ویژه فرزندان بزرگوارش و تمام مؤمنان محترم در لبنان تسلیت می گوییم و از خدای بزرگ و توانا می خواهیم آن مرحوم را غریق رحمت و رضوان خویش ساخته و او را با اجداد پاکش محشور سازد و به بستگان و دوستان آن مرحوم صبر و آرامش عنایت کند.

ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

 

 

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: