۱

عربستان منبع هشتگ‌ها علیه سید حسن نصرالله

یک متخصص در امور فناوری اطلاعات و کشف حساب‌های کاربری جعلی براساس داده های تحلیلی خود اعلام کرد، منبع بیشتر هشتگ‌ها و توییت‌ها علیه دبیرکل حزب‌الله لبنان، عربستان سعودی است.
کد خبر: ۲۰۰۸۳۹
۱۵:۴۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «مارک اوین جونز» (Marc Owen Jones) متخصص در امور فناوری اطلاعات و کشف حساب‌های کاربری جعلی ( فِیک) اعلام کرد، منبع بیشتر توییت‌ها و هشتگ‌هایی که به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و نه لبنان حمله می‌کنند، عربستان سعودی است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، جونز به درخواست «اسعد ابوخلیل» از اساتید علوم سیاسی دانشگاهی در کالیفرنیا تحقیقی درباره هشتگ‌ها و توییت‌ها علیه نصرالله انجام داد و اعلام کرد، در این باره دو هشتگ «نصرالله واحد منن» (نصرالله هم یکی از آنهاست) و «حل عنا انت و سلاحک» (نصرالله! خودت و سلاحت از ما دور شوید) را دنبال کرده و حدود 6500 توییت از 4500 حساب کاربری را مورد تحلیل قرار داده و شاهد حجم بالای حساب‌های شرکت‌کننده در این هشتگ‌ها بوده است، حساب‌هایی که به تازگی و در ماه سپتامبر کمی قبل از شروع تظاهرات لبنان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اسامی کابران در حساب‌های تازه تأسیس که در قالب هشتگ‌هایی علیه نصرالله شرکت دارند، نام‌هایی تصادفی مانند yel15abafkjttk0 است و بیشتر این حساب‌ها در عربستان سعودی متمرکز است زیرا این کشور بیشترین کاربران توییتر را در جهان دارد. معمولا زمانی که حرف از انتقاد از ایران، حوثی‌ها در یمن یا هر موضوع مرتبط با ایران مانند حزب‌الله باشد این استقبال از هشتگ‌ها را شاهد هستم.

جونز در پایان تأکید کرد که این هشتگ‌ها دنبال تخریب وجهه سید حسن نصرالله هستند و عربستان سعودی از هر فرصتی برای انتقاد از شخصیتی مانند وی استفاده می‌کند.

عربستان منبع هشتگ‌ها علیه سید حسن نصرالله

عربستان منبع هشتگ‌ها علیه سید حسن نصرالله

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
قوله تعلی عز و جل:«الا ان حزب‌الله هم الغالبون.»صدق الله العلی العظیم.