۰

حمله یک طرفدار ترامپ به زن و شوهر مسلمان در نیویورک

یک زن و شوهر مسلمان که برای خرید لباس زمستانی برای دوقلوهایشان به فروشگاه بروکلین تی.جی.مکس در نیویورک رفته بودند، با حمله یک زن نژادپرست و طرفدار ترامپ مواجه شدند.
کد خبر: ۲۰۰۸۱۲
۱۳:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، یک خانواده مسلمان در خیابانی در فروشگاهی در شهر نیویورک آمریکا مورد حمله قرار گرفتند.

یک بانوی محجبه که همراه با شوهرش در حال خرید لباس های زمستانی برای فرزندان دوقلویشان در فروشگاه بروکلین تی.جی مکس بودند، پیش چشم کارکنان فروشگاه مورد حمله یکی از طرفداران ترامپ قرار گرفتند.

درحالی که فیلم گرفته شده از این برخورد فیزیکی، آشکارا گفته های اسلام هراسی این زن را نشان می دهد اما پلیس محلی حاضر نشد به واقعه به عنوان یک جرم نفرت محور رسیدگی کند.

میدو مراد 41 ساله به پلیس گفت که روز شنبه همراه با همسرش در فروشگاه مورد حمله قرار گرفته اند.

مراد گفت: این زن بیشتر و بیشتر رفتار خصومت آمیز نشان داد. ابتدا با اهانت شروع کرد و کم کم ترسیدیم که بخواهد به ما آسیب بزند. ما سعی کردیم از آنجا دور شویم اما او فریاد می زد: به کشور خودتان برگردید! ما شوکه و ترسیده بودیم.

مراد گفت: کارکنان فروشگاه به ما بی اعتنایی کردند و مدیر نیز حاضر نشد به ما کمک کند. برای همین من تلفنم را درآوردم و به پلیس زنگ زدم و شروع به ثبت واقعه کردم.

این زن در حالی که سعی داشت به من ضربه بزند فریاد می زد عکس نگیر! گمشو!

مراد در رابطه با این واقعه در صفحه فیس بوکش نوشته است: به جای اینکه آخر هفته با هدیه به سراغ فرزندانم بروم، آسیب دیده و ترسیده خواهم رفت گویی که به این سرزمین تعلق ندارم. هنوز نمی توانم باور کنم که کارکنان فروشگاه به جای اینکه به ما کمک کنند به نژادپرست بها دادند. امیدوارم پلیس نیویورک این حادثه را جدی بگیرد و به عنوان یک جرم نفرت محور به آن رسیدگی کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: