۰

چیزی در مورد شهر مرده ها شنیده بودید؟! + عکس 16+

موزه " کاپوچین کاتاکومبز " که در کشور ایتالیا واقع است، یکی از قدیمی ترین موزه ها است و در آن اجساد و مومیایی های قرن شانزدهم با ویژگی های خاص نگهداری می شوند!
کد خبر: ۱۹۹۹۶۰
۱۰:۰۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، همان گونه که مطلع هستید، روزانه تعداد زیادی از انسان ها بنابر دلایل مختلفی جان خود را از دست می دهند که گاها برخی از خبرها را نیز می توانید از طریق رسانه های مختلف جهانی شاهد باشید و در مقابل تعداد زیادی نیز متولد می شوند و این گونه تعادلی ایجاد می شود که می تواند آمار را تا حدودی پایدار نگه دارد.

اما در میان تمام تمدن های باستانی، کشور مصر از اولین کشورها در سطح جهان بود که از فرآیند مومیایی کردن استفاده می نمود و به مرور نشان دهنده میزان علم و تکنولوژی در این تمدن باستانی می باشد. با این وجود آیا تا به حال چیزی در مورد شهر مردگان شنیده اید؟!

شاید تا به حال شما نیز به چنین چیزی فکر کرده باشید و ساعت ها به فکر فرو رفته باشید و موفق به کسب نتیجه و یا پاسخی برای خودتان نشده باشید.


شهر مرده ها کجاست؟

موزه " کاپوچین کاتاکومبز " محلی برای نگهداری اجساد و مومیایی های قرن شانزدهم میلادی در کشور ایتالیا است که امروزه جزء یکی از اماکن عمومی پربازدید در سطح جهان است و نام آن با عنوان " شهر مرده ها " شناخته می شود!.

این موزه متشکل شده است از 8000 جسد و 1225 مومیایی که مشاهده و بازدید از این موزه باستانی و کمی عجیب، برای تمام عموم آزاد است و این روزها توسط راهبان محافظت به عمل می آید.

با این حال این موزه یکی از معدود موزه هایی است که عکسبرداری در آن ممنوع می باشد و هیچ یک از بازدید کنندگان قادر به عکاسی در این موزه نیستند. اما اخیرا تعدادی تصاویر از این موزه منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های مختلفی روبرو شود.

اما چیزی که بسیار عجیب است، استفاده از لباس، کلاه و... در این اجساد باستانی می باشد که آنها را بسیار وحشتناک نموده است!

چیزی در مورد شهر مرده ها شنیده بودید؟! + عکس 16+

چیزی در مورد شهر مرده ها شنیده بودید؟! + عکس 16+

چیزی در مورد شهر مرده ها شنیده بودید؟! + عکس 16+

منبع: نمناک

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: