۰

افزایش اتوبوس‌های حامل زائران اربعین

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با اشاره به افزایش اتوبوس‌های حامل زائران اربعین به شهرهای مرزی گفت:با هر نوع تخلف و گران‌فروشی بلیت در این ایام برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۶۶۰
۱۰:۰۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، امیرحسین صدیقی درباره برنامه‌های سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها به مناسبت سفرهای زائران اربعین حسینی اظهارداشت: افزایش ناوگان حمل‌ونقلی برای جابه‌جایی زائران اربعین به شهرهای مرزی و برقراری نظم ترافیکی در پایانه و خیابان‌های اطراف پایانه ازجمله اقدامت صورت گرفته است.

وی با بین اینکه از ابتدای هفته جاری موج سفرهای ویژه اربعین آغازشده است از افزایش سرویس‌های ویژه اربعین هم‌زمان با اضافه شدن مرز جدید خسروی به 3 مرز دیگر (مهران، شلمچه، چزابه) خبر داد و گفت: با هماهنگی پلیس راهور، تسهیل خروج اتوبوس‌ها به سمت اتوبان آزادگان به‌منظور پیشگیری از ترافیک در حاشیه پایانه و خیابان‌های اطراف(پایانه جنوب) صورت گرفته است.

صدیقی از نظارت تعزیرات حکومتی بر قیمت بلیت‌ها و کالاها در این ایام خبر داد و گفت: به‌طور حتم با هرگونه تخلف و گران‌فروشی بلیت در این ایام برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از عزاداران حسینی، هویت‌بخشی مذهبی به فضای پایانه‌ها با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، فضاسازی محیطی با سیاه‌پوش کردن پایانه‌ها و نصب پرچم و کتیبه، بنر و طاق نصرت، برپایی ایستگاه سلامت برای مسافران و زائران ازجمله اقدامات صورت گرفته است.

صدیقی در پایان اظهار داشت: تعداد سرویس ارائه‌شده به سه مقصد مهران، شلمچه، چزابه در اربعین سال گذشته بیش از ۳۸۰۰ سرویس بوده است و تعداد مسافر خارج‌شده نیز بیش از ۹۳۰۰۰نفر بوده است.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: