۰

زائران اربعین مراقب دلالان ارز باشند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایران از زائران اربعین خواست تا تمام اسناد مدارکی و هویتی خود را به همراه داشته باشند، گفت: زائران مراقب دلالان ارز باشند.
کد خبر: ۱۹۹۴۰۰
۱۲:۳۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار محمدرضا مقیمی بابیان اینکه یکی از مسائلی که باید زائران به آن تأکید داشته باشند این است که تمام تمرکزشان را بر روی زیارت بگذارند، به این کرد: ممکن است برخی کالاهایی که در درون کشورمان دارای ممنوعیت‌هایی است در کشور عراق توجه زائران را جلب کند که برخی اقلام پزشکی، داروها و سایر اقلام ممنوعه شامل این مسائل می‌شود.

وی گفت: یکی از دیگر تأکیدات پلیس به زائران که سال‌های قبل دیده می‌شد، تهیه ارز است که زائران باید ارز را از مراکز مجاز در شهر سکونت خودشان تهیه‌کرده و از دلالان خیابانی و بین‌شهری اقدام به خرید نکنند تا دچار مشکل نشوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی ایران با اشاره به اینکه زائران باید تمام اسناد مدارکی و هویتی خود را در این سفر به همراه داشته باشند، بیان کرد: یکی از تأکیدات ما مراقبت زائران از مدارک و اسناد هویتی‌شان است که در این زمینه زائران باید هوشیار باشند که این اسناد و مدارک را از خود دور نسازند و یا در اختیار افراد غیر مجار قرار ندهند چراکه سوءاستفاده از این اسناد بعضاً در چنین مراسمی دیده می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: