۰

توجه به کودک همسری باید دائمی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: باید با استفاده از برنامه های بلند مدت، توجه به کودک همسری دائمی شود. وی خواستار حمایت اجتماعی از حقوق کودکان شد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های منسجم و کاربردی می توان از حقوق کودکان دفاع کرد.
کد خبر: ۱۹۸۹۱۲
۱۰:۲۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد نوذری صبح سه شنبه در نشست هفته ملی کودک، حقوق کودکان را حساس، مهم و دارای اولویت دانست و افزود: به مسائلی مانند کودک همسری و کودکان بازمانده از تحصیل به صورت دائمی توجه کنیم.

وی خواستار حمایت اجتماعی از حقوق کودکان شد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های منسجم و کاربردی می توان از حقوق کودکان دفاع کرد.

نوذری، آموزش را مهمترین مقوله در زمینه حقوق کودکان دانست و گفت: آموزش در ساختن بنیان و شاکله شخصیتی و اجتماعی کودکان بسیار موثر است.

معاون استاندار ایلام، محیط زیست و تمرین دموکراسی را از موضوعاتی معرفی کرد که می توان در مدارس آنها را آموزش داد و تاکید کرد: موضوع آسیب های فضای مجازی و شیوه های استفاده از آن باید به کودکان آموزش داده شود.

وی در پایان، پیرامون طرح نماد آموزش و پرورش که در زمینه مسائل اجتماعی در حال اجراست، گفت: کودکان و خانواده ها در قالب طرح نماد آموزش و پرورش در زمینه مسائل اجتماعی آموزش های لازم را خواهند دید و ایلام یکی از استان های پیشرو در اجرای این طرح است.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: