۰

تروریست‌های النصره مانع خروج غیرنظامیان از ادلب شدند

رسانه‌های سوری اعلام کردند که تروریست‌های النصره مانع خروج غیرنظامیان از ادلب شدند.
کد خبر: ۱۹۶۶۰۴
۰۹:۳۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه‌های تروریستی در استان ادلب مانع خروج شهروندان سوری از طریق گذرگاه "البوالضهور" در حومه شرقی این استان شدند.

گذرگاه ابوالضهور توسط نهاد‌های ذیربط برای استقبال از آن دسته از شهروندان سوری که خواهان خروج از مناطق استقرار تروریست‌ها هستند ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش امروز هیچ غیر نظامی نتوانسته است از ادلب خارج شود و این در حالی است که اخبار منتشر شده از داخل استان ادلب حکایت از آن دارد که تروریست‌های النصره با تیراندازی به سمت خودرو‌ها مانع از ورود آن‌ها به این استان برای انتقال غیرنظامیان شده‌اند.

نهاد‌های ذیربط از طریق همکاری با یگان‌های ارتش عربی سوریه امروز موفق شدند گذرگاه ابوالضهور در جنوب شرق ادلب را تجهیزکرده و همه امکانات لجستیک را برای پذیرش غیرنظامیانی که خواهان خروج از این استان هستند فراهم کنند.

طی ماه‌های گذشته هزاران نفر از شهروندان حومه‌های حلب، ادلب و حماه که از لوث تروریسم پاکسازی شده است، مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در ادلب را ترک کرده و از طریق گذرگاه ابوالضهور به روستا‌ها و شهرهایشان بازگشته‌اند. آن‌ها امروز زندگی طبیعی خود را انجام می‌دهند و در زمین‌هایشان مشغول به فعالیت هستند.

منبع: SNN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: