۰

تلفن همراهی که زن داعشی را لو داد

هنوز مشخص نیست که «اومَیمه» گوشی تلفن همراهش را گم کرده یا به طور عمدی دور انداخته ولی وجود ۳۶ گیگابایت اطلاعات در مورد گروه داعش، راز حضور او در سوریه را فاش کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۲۵۸
۱۳:۴۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، یک زن آلمانی تونسی‌تبار پس از افشاء حضورش در سوریه از طریق اطلاعات قدیمی موجود در تلفن همراهش توسط پلیس هامبورگ بازداشت شد.

او که «اومَیمه» نام دارد، در طول حضورش در میان شورشیان داعش با دو تن از آنها از جمله «دنیس کوستپرت»، خواننده آلمانی سبک رپ، ازدواج کرده بود.

اومیمه در سال ۱۹۸۴ در شهر هامبورگ آلمان به دنیا آمده و در سال ۲۰۱۵ میلادی به همراه همسر اولش که نادر نام داشت به سوریه مهاجرت کرد و به عضویت گروه داعش درآمد.

هر دو همسر اومیمه در سوریه کشته شده‌اند و او در سال ۲۰۱۶ میلادی و همزمان با طی دوران بارداری به آلمان بازگشته و به عنوان مترجم مشغول به کار شده بود.

هنوز مشخص نیست که او گوشی تلفن همراهش را گم کرده یا به طور عمدی دور انداخته ولی وجود ۳۶ گیگابایت اطلاعات در مورد گروه داعش، راز حضور او در سوریه را فاش کرده است.

وی در دادگاه عالی فدرال کارلزروهه به اتهام عضویت در گروه داعش و تحریک مسلمانان از طریق ترویج ایدئولوژی افراطی محاکمه می‌شود.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: