۰

آخرین تصمیمات کمیته بهداشت و درمان اربعین

جانشین رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین آخرین تصمیمات این کمیته در رابطه با نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۹۴۲۴۶
۱۴:۴۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، جانشین رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین آخرین تصمیمات این کمیته در رابطه با نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را تشریح کرد.


 حسن نوری، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور،  در رابطه با آخرین نشست ستاد مرکزی اربعین که با محوریت کمیته بهداشت و درمان تشکیل شد، اظهار کرد: در این نشست قرار شد، همچنان نظارت بر سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرز‌های کشور بر عهده وزارت بهداشت و درمان و ارائه خدمت به زوار ایرانی در داخل مرز‌های عراق نیز بر عهده هلال احمر باشد.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات سلامت به زوار اربعین زیر نظر کمیته بهداشت و درمان اربعین انجام می‌شود، گفت: در داخل کشور تمامی خدمات، گروه‌ها و موکب‌هایی که به ارائه خدمت می‌پردازند، رصد شده و عملکرد آنان تحت نظارت قرار دارد.

نوری بیان کرد: تلاش ما این است که گروه‌ها و موکب‌هایی که به صورت خودجوش در داخل مرز‌های عراق خارج از کمیته بهداشت و درمان اربعین کار سلامت انجام می‌دهند، به زیر چتر نظارتی این کمیته درآمده و با استاندارد‌های آن به زوار خدمت کنند.

جانشین رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین گفت: ما نمی‌توانیم امسال به طور کامل این گروه‌ها و موکب‌های خودجوش را تحت نظر کمیته بهداشت و درمان قرار دهیم چرا که این کمیته در خارج از کشور اقتداری ندارد تا بتواند از فعالیت این افراد ممانعت کرده یا آن‌ها را مجبور به پذیرش استاندارد‌های کمیته کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: