۰

دادگاه هند 6 هندوی متهم به قتل مرد مسلمان را تبرئه کرد

6 مرد هندوی افراط گرا که ویدئوی ضرب و شتم و به قتل رساندن یک مرد مسلمان توسط آنان منتشر شده بود، در دادگاه به دلیل نبودن شواهد کافی تبرئه شدند.
کد خبر: ۱۹۳۴۲۵
۱۱:۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، یک دادگاه هندی روز چهارشنبه، 6 مرد هندو را که به جرم قتل یک کشاورز مسلمان 55 ساله تولیدکننده محصولات لبنی محاکمه می شدند، تبرئه کرد.

درحالی که ویدئویی از این گروه هنگام ضرب و شتم مرد مسلمان در خیابان منتشر شده است، دادستان فقدان مدارک کافی را دلیل تبرئه این افراد اعلام کرده است.

حمله به فهلو خان و پسرانش در ایالت غربی راجستان توسط گروهی از اوباش گاوپرست باعث خشم عمومی و درخواست اقدام سریع در هندوستان شد.

ویدئوهای منتشر شده نشان می دهند که خان و پسرانش مورد حمله هندوهای افراطی گاوپرست قرار می گیرند. آنها کامیون این فرد را که در آن گاوها قرار دارند متوقف کرده و او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند. پسران وی از این حمله جان سالم به در برند.

گفتنی است هندوها که اکثریت جمعیت کشور هندوستان را تشکیل می دهند، گاو را مقدس می دانند. کشتن این حیوان در اکثر ایالات هند غیرقانونی محسوب می شود. از سال 2014 هنگامی که حزب ملی بهاراتیا جاناتا ، به سرپرستی نخست وزیر نارندرا مودی، به قدرت رسید ، مسلمانان در بخش های مختلف این کشور از حملات هندوها شکایات متعددی دارند.

یک وکیل مدافع گفت که دادگاه در شهر آلوار 6 متهم این پرونده را به دلیل نبود شواهد کافی برای ارتباط دادن آنان به حمله آزاد کرده است.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: