۰

گزارش کمیسیون اسرائیل درباره جنگ احتمالی با حزب الله

صهیونیستها فکر می کنند قادر به شکست حزب الله هستند ولی باید بدانند که در صورت فکر حمله به لبنان فلج خواهند شد.
کد خبر: ۱۹۳۱۷۳
۱۱:۳۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس جناح پارلمانی جنبش مقاومت حزب الله لبنان می گوید که در صورت آغاز اقدام جدید تجاوز نظامی علیه لبنان این گروه به رژیم صهیونیستی درسی خواهد داد که تا کنون در تاریخ ثبت نشده باشد.

محمد رعد در طی مراسمی در روستای جنوبی هاروف لبنان روز یکشنبه گفت: دشمن صهیونیستی در حال فراهم کردن زمینه جنگ علیه لبنان است ولی آنها باید بدانند که با مقاومت سخت مردم لبنان روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد صهیونیستها فکر می کنند قادر به شکست حزب الله هستند ولی باید بدانند که در صورت فکر حمله به لبنان فلج خواهند شد. صهیونیستها بدانند که مقاومت در مقابل هر دشمنی با قدرت تمام ایستادگی خواهد کرد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز در تاریخ دوم آگوست خطاب به صهیونیستها این رژیم را نسبت به آغاز هرگونه حمله نظامی علیه لبنان هشدار داد و گفت: در هر شرایطی صهیونیستها شکست خواهند خورد.

یک کمیته تحقیق اسرائیلی به نام وینوگراد در گزارشی 629 صفحه ای به این مسئله اعتراف کرد که در جنگ 33 روزه سال 2006 نیروهای اسرائیلی در مقابل حزب الله شکست خوردند. این کمیسیون توسط ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای تحقیق درباره جنگ احتمالی با حزب الله تشکیل شده بود.

این کمیسیون در گزارش خود آورده بود که هر گونه جنگ احتمالی در برابر مقاومت لبنان با شکست صهیونیستها روبرو خواهد شد.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: