۰
حزب الله:

مقاومت در اوج آمادگی برای مقابله با دشمن صهیونیستی است

عضو پارلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی اگر به فکر هر تجاوز دیگری به خاک لبنان است، به آن درس تازه‌ای می دهیم که موجودیت و سرنوشت آن را در معرض نابودی قرار می‎دهد.
کد خبر: ۱۹۳۱۰۵
۰۸:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،عضو پارلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی اگر به فکر هر تجاوز دیگری به خاک لبنان است، به آن درس تازه‌ای می دهیم که موجودیت و سرنوشت آن را در معرض نابودی قرار می‎دهد.
 «محمد رعد»، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر آمادگی مقاومت برای مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورش تاکید کرد.

او طی نطقی در یک مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان در شهر حاروف در جنوب لبنان ضمن تاکید بر ضرورت رفع شکاف در عرصه داخلی و ثبات اوضاع کشورش گفت: «باید نظر همه را به اهمیت این موضوع جلب کنیم که نباید از دشمن راهبردی و وجودی غافل شویم که در کمین ما نشسته است و باعث ایجاد اختلافات، مشکلات و فتنه‌ها می‌شود و برخی از ما را علیه دیگران تحریک می‌کند و کشورهایی را وادار می‌کند که از گروهی علیه گروه دیگر در لبنان حمایت کنند.»

 عضو پارلمان لبنان تاکید کرد: «باید مراقب نقشه‌های دشمن بود و برای مقابله با آن نقشه‌ها، آمادگی داشته باشیم.»

رعد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای حمله به لبنان آماده می‌شود، افزود: «مقاومت با مردان، جامعه و توانمندی خود و با همه آنچا مهیا کرده آماده رویارویی با دشمن است. دشمن خیال می‌کند می‌تواند ما را شکست دهد، اما باید منتظر بماند و ببیند که چگونه سرنوشتش در معرض خطر و موجودیت آن در معرض نابودی است.»

وی تاکید کرد: «ما با دشمنی که موجودیت و نقش ما و جایگاه ما را تهدید می‌کند شوخی نداریم. اگرچه در عرصه داخلی هر امتیازی می‌دهیم اما هرگز از تحرکات دشمن وجودی و راهبردی خود غافل نمی‌شویم و اگر به فکر هر تجاوز دیگری به سرزمین ما باشد به آن درس دیگری می‌دهیم که موجودیت و بقای آن را تهدید می‌کند.»

عضو پارلمان لبنان با اشاره به پیروزی‌های پیاپی مقاومت در مقطع اخیر گفت: «دشمن اگر تا حالا هم از سر غرور به شکست خود اعتراف نکرده است روزهای آتی آن را مجبور می‌کند بخواهد یا نخواهد این شکست را بپذیرد. وی تاکید کرد: مقاومت دیگر محدود به ملتی در یک مساحتی مشخص نیست بلکه یک محور محبوب و مردمی و مایه شکوه و عزت جهان عربی و اسلامی است.»

 

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: