۰

هتاکی استاد سعودی در رد قداست مسجد الاقصی

توئیت جنجالی یک استاد سعودی در هتاکی در رد قداست آن و توهین به این مکان مقدس با عادی خواندن این مسجد خشم کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۹۲۳۲۱
۱۰:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، کساب العتیبی، استاد سعودی در توئیتی نوشته بود هیچ کشوری جز عربستان نزد خدا مقدس نیست و هیچ مسجدی جز مسجدالحرام در مکه مکرمه و مسجد پیامبر در مدینه منوره قداست ندارد.

وی همچنین نوشته است: مسجد الاقصی یکی از خانه های خدا و مسجدی مثل مسجد محله ماست و تقدسی شاعرانه دارد. آگاه باشید که شما را با اشتباهات دینی فریب ندهند. برای مسجد الاقصی بازار گرمی می کنند تا دل ها را بسوزانند و عقلها را گمراه کنند.

در واکنش به این توئیت فردی خطاب به وی نوشت: بدبختی این حرف نیست.. بدبختی کلمه "دکتر" است که قبل از اسم تو آمده است!!!

کاربری به نام"صالح الحناکی" در پاسخ به این توئیت نوشت: مسجد الاقصی قبله نخست و سومین حرم شریف مسلمانان است و در قرآن و سنت شریف نبوی تکریم شده است.. نباید برخی انسان های احمق موجب شوند ما از اصول و مقدسات چشم پوشی کنیم.

فرد دیگری با نام خفاجی در صفحه کاربری خود نوشت: آیا ثواب نماز در مسجد محله شما هم برابر با ثواب پانصد رکعت نماز است؟ آیا اصلا در قرآن یا سنت شریف نبوی عبارت "وطن" وارد شده است که قداستی برای آن قائل شویم؟ چرا عربستان را که تنها قدمتی چند ده ساله دارد مقدس می شماری؟ از خدا بترس.

کاربری با نام فهد نیز نوشت: یک سفاهت دیگر! خدا در نص قرآن حتی پیرامون مسجد الاقصی را مبارک دانسته آیا مسجد محله شما نیز اینگونه است؟ سعی نکن رنگ و بوی مذهبی به سخنان خودت بدهی تا پذیرش آن را راحت تر کنی.

"احمد صالح الخنینی" یکی دیگر از کاربران نوشت: این حرف هیچ سند و مدرکی ندارد و از آن بوی حزب گرایی و نژاد پرستی به مشام می رسد.. این پست را حذف کن.

کاربر دیگری به نام "سلطان العبدلی" نیز در این زمینه نوشت: عجبا! فقط همین مانده بود یک نادان ترسو از دین حرف بزند.. کسی که هیچ کرامتی ندارد و در جایی بد بزرگ شده و به گفته خودش دست پرورده ترکی الفیصل است.. قدس و بیت المقدس را رها کن.. یک مزدور حق ندارد نام قدس و بیت المقدس را بر زبان بیاورد.. پایت را از گلیمت درازتر نکن.

ابراهیم الشامی نیز در پاسخ به این توئیت اهانت آمیز نوشت: به نظر می رسد این ادبیات را از کتاب های صهیونیست ها وام گرفته ای! دکتر! ارزش و جایگاه قدس و مسجد الاقصی را بشناس!

کاربری به نام "عبد العزیز العمری" نیز چنین پاسخ داد: این حرف در حمایت از صهیونیستها است. چطور آیات سوره اسرا را نادیده می گیری؟

منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: