۰

ادعای جدید پمپئو درباره آزادی اقلیت های دینی در ایران

آقای پمپئو همچنین مدعی شد که در ایران، جمهوری اسلامی به اقلیت‌ های دینی حتی اجازه داشتن یک مهد کودک مخصوص به خودشان را نمی‌دهد!.
کد خبر: ۱۹۱۲۱۴
۱۲:۴۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد در ایران نه تنها اقلیت‌ های دینی،‌ که هرکس از آن‌ها حمایت کند تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

شبکه اسکای نیوز عربی در این باره گزارش داد که «مایک پمپئو»، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی و در جریان نشست پیشبرد آزادی‌های دینی با انتقاد از وضعیت حقوق اقلیت‌ ها در ایران، این ادعاها را مطرح کرد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه اظهارات مغرضانه خود مدعی شد: جمهوری اسلامی نماینده شورای شهر را به دلیل پیگیری بازداشت دو بهایی، به زندان انداخته است.

آقای پمپئو همچنین مدعی شد که در ایران، جمهوری اسلامی به اقلیت‌های دینی حتی اجازه داشتن یک مهد کودک مخصوص به خودشان را نمی‌دهد!.

روزهای سه شنبه تا پنج‌شنبه این هفته وزارت خارجه آمریکا در شهر واشنگتن میزبان دومین نشست «آزادی مذهبی» با حضور نمایندگان ۱۱۵ کشور است که به گفته «سام براون بک» سفیر سیار آمریکا در امور آزادی مذهبی، «بزرگترین نشست در این زمینه» است.

این در حالی است که دولت آرژانتین همزمان با سفر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا به بوینس آیرس، مقامات قضایی این کشور حزب‌الله لبنان را سازمانی تروریستی اعلام و دارایی‌های احتمالی این گروه را مسدود کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: