۰

مسلمانان اهداف اصلی نفرت در سال ۲۰۱۹ هستند

داده های جدیدی که در رابطه با ۴ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ توسط پلیس مونترال منتشر شده اند نشان می دهند که جامعه اسلامی هدف اصلی جرایم نفرت محور در کانادا بوده اند.
کد خبر: ۱۸۹۸۴۵
۱۰:۰۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، داده های جدید منتشر شده توسط پلیس مونترال در کانادا نشان می دهد از آغاز سال میلادی 2019، مسلمانان هدف اصلی جرایم نفرت محور بوده اند. و در 4 ماهه نخست ماه بیشترین حملات علیه جوامع اسلامی به وقوع پیوسته اند.

به گفته پلیس مونترال در این چهار ماه ، 61 مورد جرم با انگیزه نفرت یا مظنون به انگیزه نفرت محور رخ داده اند. از این جرایم 15 مورد مستقیما علیه مسلمانان بوده اند، 35 مورد حوادث غیرجنایی بوده اند، 7 مورد علیه یهودیان و بیش از یک سوم حوادث مسلمانان را هدف قرار داده اند.

شهین اشرف سخنگوی شورای کانادایی زنان مسلمان در این رابطه گفت: وضعیت برای مسلمانان وخیم است! کار به جایی رسیده که هر چیزی دلشان می خواهد علیه مسلمانان می گویند و اشکالی هم ندارد!

اشرف در ادامه اظهار داشت بر این باور است که تصویب قانون 21 (قانون منع نمادهای مذهبی برای کارکنان و معلمان) نفرت در کبک را تقویت کرده است.

وی گفت که حتی خشونت را در محله خودشان در وست آیلند احساس کرده است و افزود: یک کودک در همسایگی ما است و با دوچرخه از کنار من می گذشت و به روی من آب دهان انداخت!

یک سخنگوی یهودیان هم ضمن بیان اینکه ارقام «ترسناک» هستند گفت: ما ترسیده ایم و وقوع جرایم نفرت محور علیه اقلیت ها ادامه دارد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: